במסגרת ההשקות של אפל, החברה הודיעה על גרסת חדשות לתוכנות העריכה FCP ותוכנת הסאונד לLogic Pro המשלבות יכולות בינה מלאכותית.

גרסה 10.8 FCP:
בעדכון תכונות בינה מלאכותית חדשות וכלים ארגוניים. לפי אפל, "FCP מציג את Enhance Light and Color, ומציע את היכולת לשפר צבע, איזון צבעים, ניגודיות ובהירות בצעד אחד פשוט, והוא מותאם למדיה SDR, HDR, RAW ו-Log. ”
תכונת הבינה המלאכותית החדשה "Smooth Slo-Mo". אפקט ההילוך האיטי החדש הזה יוצר וממזג פריימים בצורה חכמה. נועד לשיפור למידת מכונה בתזמון מחדש של מהירות הוידאו המאפשרת למשתמש למתוח את משך הקליפ מעבר לאורכו המקורי על ידי יצירת שדות חדשים.
בנוסף, הגרסה החדשה הוסיפה את היכולת לשנות שמות של תיקוני צבע ואפקטים. כעת ניתן לגרור אפקטים מהמפקח לקליפים אחרים בציר הזמן או בחלון התצוגה.
החיפוש באינדקס ציר הזמן שופר כדי לכלול חיפוש אחר מדיה או אפקטים חסרים. זה שימושי כשמנסים למצוא באופן שיטתי אפקט שעלול לגרום לבעיה. אפל גם דיווחה, "חיפוש ציר הזמן מבוסס טקסט כולל כעת מידע חשוב כמו סצנה, זווית מצלמה ועוד.
החברה הודיעה שגרסה 2.0 של התוכנה תושק באביב הקרוב

גרסה 11 לLogic Pro:
לדברי החברה: "Logic Pro נותנת ליוצרי תוכן את כל מה שהם צריכים כדי לכתוב, להפיק ולערבל שיר נהדר, והתכונות האחרונות שלנו לוקחות את היצירתיות הזו לרמה חדשה לגמרי", אמר ברנט צ'יו-ווטסון, המנהל הבכיר של אפל לשיווק מוצרים בעולם של Apps. "העדכונים החדשים מגובי בינה מלאכותית של Logic Pro, בשילוב עם ביצועים חסרי תקדים של סיליקון אפל מסדרת iPad, Mac ו-M, מספקים למקצוענים יצירתיים את חווית יצירת המוזיקה הטובה ביותר בתעשייה."

  • נגן בס וירטואלי עד 8 נגנים
  • אפשרות שליטה מלאה על הנגנים
  • שישה כלים חשמליים חדשים ומאקוסטי ועד חשמלי
  • ארבעה סגנונות שונים
  • Stem Splitter מפצל אוטומטי של קובץ סאונד לקול, בס, תופים וכלים אחרים
  • תוסף חדש ChromaGlow אפשרות הוספת הרוויה של הצליל מחמימות ועד אולטרה ראליסטיים

הגרסאות זמינות בחנות החל מ13 במאי

הודעה לעיתונות באנגלית
הודעה לעיתונות באנגליתLogic Pro

להודעות נוספות מהאירוע
אפל השיקה מצלמת טלפון
הדור השני של FCP לLogic Pro לאייפד