האתר של ערן שטרן בגרסה חדשה עם עמוד מדריכים חדש, עמוד להורדות פרויקטים, עמוד מוצרים ועוד


 


האתר של ערן שטרן הושק לאחרונה בגרסתו החדשה הכוללת עיצוב חדש ומרענן ותכנים נוספים ומגוונים.




  • עמוד המדריכים החדש, שמחליף את עמוד הטיפים הפופולארי, מכיל את כל המדריכים שפורסמו באתר מיום הקמתו עם שינויים נוספים, כגון: גודל מסך מלא, אפשרות צפייה בתוצאה הסופית וגם אופציה להשארת תגובות. גולשים שירצו לבקש או להציע מדריך יוכלו לעשות זאת בעמוד זה.


  • עמוד ההורדות, יכולת חדשה ששולבה באתר החדש, מרכז מעתה פרויקטים שניתן להוריד בחינם לשימוש אישי. ניתן להוריד פרויקטים פתוחים של אפטר אפקטס הניתנים לשינוי.


  • מערכת החיפוש שודרגה ומאפשרת חיפוש בכל האתר והתוצאות מאורגנות בהתאם למדורים השונים.


  • הבלוג קיבל מראה חדש ומעודכן וכולל תגיות. באתר גם מאגר קישורים לאתרים נוספים המובילים בתחום ובכך האתר מהווה פורטל קטן למקורות נוספים בתחום האנימציה בארץ ובעולם.


  • עמוד המוצרים מציג את המוצרים של ערן כולל המוצר החדש טיפים2 . עוד בעמוד המוצרים פרטים מקיפים על כל תקליטורי ההדרכה וגם חבילות במחירים מוזלים לתקליטורי הקורסים, תקליטורי המתכונים והצעה מיוחדת לרכישת כל המוצרים יחדיועסקה שווה לכל מי שרוצה להעמיק את ידיעותיו בתחום.

ערן מוסר כי ימשיך לעדכן את האתר באופן מסודר ולייצר מדריכים חדשים בחינם כל עוד ימשיך לקבל תמיכה מהקהל באמצעות רכישה של תקליטורי ההדרכה.


תקליטורים אלו רכשו מקום של כבוד בתעשייה ומשמשים מאות לקוחות שלמדו בעזרתם את תוכנת אפטר אפטקס באופן מקיף.


חשוב לציין שבאתר בשפה האנגלית תוכלו ליהנות ממגוון תכנים נוסף שלא קיים בעברית ושווה לבדוק את כל המדורים ובמיוחד את עמוד הTutorials-  גם שם.