השקת הגרסה החדשה לתוכנות הווידיאו של אדובי, שנעשתה הבוקר לפני השעה 7.00 לקראת תערוכת NAB, החברה מציגה שדרוג משמעותי ולא רק תמיכה בפורמטים חדשים ותיקוני באגים.


 


בעוד שההשקה שנה שעברה התמקדה במוצרים, הפעם אדובי מתמקדת בתהליכי עבודה. ערן שטרן, הבעלים שלsternfx , מומחה רשמי של אדובי, אומר שלמרות שההכרזה (עדיין) לא נקראת CS7 בהחלט מדובר בשדרוג של גרסה ולא בחצי עדכון". לכל תוכנה הקשורה לווידיאו יש לפחות שתיים עד שלוש יכולות חדשות, שכל מקצוען ירצה במערכת העריכה שלו" אמר.


 


CS6 חוללה מהפכה לא קטנה בתחום הפקות הווידיאו משום שלראשונה החלו להתייחס לאדובי כספקית פתרונות עריכה מקצועית ברמה גבוהה, עד כדי יישור קו עם AVID ואפל. רבים סוברים שהיא אפילו עקפה את יכולות העריכה של אפל, במיוחד עם השקת גרסתFinal Cut Pro X . נראה שאנשי אדובי פנו לכל מי שלא שדרג לפרמייר פרו ושאלו לסיבות לכך. השדרוג הנוכחי עונה על מרבית משאלותיהם של המשיבים,


 


אין ספק שאדובי משקיעה באופן מהותי בשרותי הענן שלה. הליך הרישוי משתנה וישנן יכולות שניתן לבצע רק אם מתחברים לענן היצירתי של אדובי. גולשים שיכנסו לאגף המוצרים של אדובי תחת מוצרים, יראו גם שם את ההתמקדות בשירותי הענן.


 


"בתחנות שידור, אצל מפיקי סרטים ובקרב אנשי מקצוע בתחום הווידיאומחפשים כלים מודרניים שעונים לדרישות השווקים המתפתחים, "מסביר סטיב וורנר, סגן נשיא פיתוח מוצרים באדובי "הכלים שאנו חושפים עתה מהווים סט כלים ליצירת תכנים בתהליך עבודה אחוד". החברה תשיק היום גם אתAdobe Anywhere – , תהליך לעבודה משותפת על כל רשת.


 


"הכלים החדשים של אדובי חזקים ומהירים מכל גרסה אחרת", אומר אדם פטרובסקי, עורך מקצועי של סרטוני פרסומת. "כאשר אני עורך סרטוני פרסומות, מהירות וגמישות הם מרכיבים קריטיים. הכלים של אדובי מאפשרים לי לשכוח את הטכנולוגיה, ולהתרכז בחשיבה יצירתית."



 


הודעה לעיתונות באנגלית


 


פרטים נוספים על הגרסאות החדשות