בעבר תיקוני עיבודי צבע היו מנת חלקם של צלמי הפילם בעיקר, ואילו כיום תיקוני צבע ועיבודי צבע הם חלק מכל הפקה רצינית. לאחר סיום הצילום והוספה של מספר לוחות צבע מהמדף על מנת לראות את התוצאה בצבע יש צורך להתאים את הצבע של הצילום וחשוב לא פחות, לשמור על עקביות.

בתערוכת BSC שהתקיימה בתחילת החודש, השיק אולי קנצ'ינגטון (Ollie Kenchington), אומן הצבע והבעלים של Korra Films, שירות חדש בשם Just Grade It, שלדבריו "רוב יוצרי הקולנוע פשוט זקוקים לפרויקטים שלהם כדי להיראות פריכים, נקיים, מציאותיים ועקביים. אין לזה LUT, אבל יש את זה רק ב-Just Grade It"

השירות עובד בצורה פשוטה: מעלים את גרסת המאסטר לאתר (בגרסת log) בקובץ אחד, המאסטר יסרק על ידי אנשי מקצע בתוכנת DaVinci Resolve שיבחנו אם המאסטר מיועד למערכת ההפצה המתוכננת, יבדקו את איזון הלבן, לוודא שהרמות נכונות ולכייל את הניגודיות וצבעי עור כולל הסרת רעשים של כל המאסטר אם צריך כמובן. בשלב הסופי תבוצע בדיקת רציפות כדי לוודא שכל חלק במאסטר תואם את הבא אחריו.

לאחר מכן ניתן להוסיף גוון לסרט והוא יצא באיכות מקסימלית לאור העובדה שהוא נמצא על בסיס איכותי. חשוב לציין שהוספת גוון או כל דבר אומנותי אחר אינם כלולים בשירות.

Welcome to Just Grade It!

פורסם על ידי ‏‎Just Grade It‎‏ ב- יום רביעי, 29 בינואר 2020

השירות תומך עד לאיכות 8k, במרחב צבע rec2020 כולל HDR

מחירים:

  • המחיר הבסיסי הוא 90 דולר לדקה עד לאיכות המקסימלית. זמן אספקה: יומיים-שלושה.
  • ניתן לקבל גרסת ניסיון ללא תשלום עד 10 שניות באיכות מקסימלית של 2k במרחב צבע rec709. זמן אספקה: שלושה עד חמישה ימים.
  • קיימים מסלולים שנתיים נוספים