בחנויות נתב"ג יותקנו מערכות תצוגה אודיו-וידאו דיגיטליות של חברת YCD, שתשדרנה תכני אווירה להנעמת זמנם של הקונים הפוטנציאליים, תוכן מהאינטרנט וכן תכנים פרסומיים ושיווקיים, הכוללים הטבות לקונים במעמד הרכישה וטרם עלייתם למטוס


 


 


חנויות הדיוטי-פרי של ג'יימס ריצ'רדסון עוברות לפרסום דיגיטלי: בחנויות שבשדה התעופה בן גוריון יותקנו מערכות תצוגה אודיו-וידאו דיגיטליות של חברת YCD, שתשדרנה תכני אווירה להנעמת זמנם של הקונים הפוטנציאליים, תוכן מהאינטרנט וכן תכנים פרסומיים ושיווקיים, הכוללים הטבות לקונים במעמד הרכישה וטרם עלייתם למטוס. היקף הפרוייקט: כמאה אלף שקל.


מערכת ה- MuViTM שפותחה ע"י YCD, המפתחת פתרונות ניהול תוכן דיגיטלי, תשלוט על 6 ערוצי תוכן שונים ו- 40 מסכי פרסום בנקודות המכירה, באולם הדיוטי-פרי בנתב"ג. בנוסף, תפיק YCD את התכנים למסכים שמותקנים בקופות ותנהל אותם באמצעות פלטפורמת ניהול והפצה, המאפשרת שליטה מרחוק על כל התכנים המשודרים בחנויות. "זהו קונספט חדשני של שיווק ופרסום, שיוטמע בדיוטי פרי של ישראל, שער היציאה של המדינה", אומרת ברי סביר, מנהלת המכירות של YCD, "אנו רואים בכך פתרון שיווקי אולטימטיבי, שמעביר ללקוח את המסרים, ההטבות וההצעות בצורה האופטימלית, תוך שילוב תכנים ויזואליים לחיזוק המותג".


לדברי חגית בכר, סמנכ"ל סחר ושיווק ג'יימס ריצ'רדסון: "ההשקעה בנקודת המכירה עלתה לעדיפות עליונה. הדבר נובע מתוך הצורך בהעצמת ה'קנייה הספונטאנית' ע"י פיתוח אמצעי 'עידוד' מתקדמים. המסכים החדשים והתכנים שרצים עליהם הופכים חלק אינטגרלי בהתנהלות השיווקית בנקודת המכירה. שימוש מושכל במסרים ויזואליים עם הצעת מכר 'מפתה', מקצר משמעותית את תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן, גם אם השעה היא ארבע לפנות בוקר, ואלו הדקות הספורות בקופה בדרך למטוס".