למרות התקוות של היצרניות, שטלוויזיות בתלת מימד יתפסו את מקומן של טלוויזיות HD, המהפך הזה עדיין אינו נראה באופק. אולם כבר עתה נראה שיכולת הצגת תלת מימד מובנית כבר היום בכל המסכים החדשים, והיא מבוססת על טכולוגיה פסיבית.


 


לפי מחקרי שוק של איגוד מוצרי הצריכה האמריקאי (CEA) הגידול של 3dTV ב2011 היה בשיעור של 9% בכל העולם, עם אחוז החדירה הגבוהה ביותר בסין. "הסינים שלבו את הטכנולוגיה הפסיבית עם מחירים נמוכים של המסכים – והדבר מוכיח שמחיר נכון מוכר מוצר", אמר סטיב קויאנג,Koenig, מנהל חטיבת האנליסטים באיגוד. "בינתיים לא ברור כמה אנשים באמת צופים בתלת מימד, אבל מכירות טלוויזיות תלת מימד בארה"ב, מצביעות  על צמיחה ניכרת.


 


חברת פנסוניק הציגה בתערוכת CES 15 מסכי LCD באיכות 1080p מתוכם 7 מסכים לצפייה בתלת ממד, מתוכם שלושה שמבוססים על טכנולוגיה פסיבית. Toshiba הפסיקה לייצר טלוויזיות שמשלבות טכנולוגיה אקטיבית, ועברה ליצור של טלוויזיות פסיביות בלבד.


 


פנסוניק גם השיקה מגוון מוצרי תלת מימד ביניהם מסכי פלזמה (93% תומכים בתלת מימד), מסכי LCD (40% תומכים בתלת מימד) ומכשירי Blu-ray (66% תומכים בתלת מימד).