יוזמה חוצת-גבולות חדשה – "תכנית השגרירים"  שנועדה לעודד מפיקים וגופי שידור מקומיים בכל מדינה להגביר הגשת מועמדויות לפרסי ה-EMMY  הבינלאומיים


 


האקדמיה הבינלאומית לאומנויות הטלוויזיה והמדעים (ארגון ה-  EMMYהבינלאומי) הכריזה היום על השקת יוזמה חוצת-גבולות חדשה – "תכנית השגרירים".


גבי רוזנברג, מנכ"ל קבוצת JCS מונה לשגריר EMMY  בישראל


שגרירים הם חברי אקדמיה פעילים שמתנדבים מטעם האקדמיה לשמש כנציגים שלה בארצותיהם. הכוונה מאחורי התכנית היא לקדם את האקדמיה ופעילותה ברחבי העולם, ולעודד מפיקים וגופי שידור מקומיים בכל מדינה להגביר הגשת מועמדויות לפרסי ה-EMMY  הבינלאומיים.


מנהלי האקדמיה אף מקווים כי התכנית תגביר השתתפות של חברי אקדמיה קיימים בתחרויות ואף תעודד הצטרפות של חברים חדשים לאקדמיה.


"היוזמה היא דרך חדשה של האקדמיה להושיט יד  ברמה הבינלאומית ע"י עידוד השתתפות בכל מדינה בה יש לנו חברי אקדמיה" אמר קמיל בידרמן-רוזין, סגן נשיא בכיר של האקדמיה ומנהלה בפועל. "כבוד נפל בחלקנו על כך שקבוצת שגרירים כה נכבדת מייצגת את האקדמיה".


 


"בתור ארגון הברודקאסטרים הגלובלי הגדול בעולם, לאקדמיה יש את המנדט להיות נציגת כל תרבויות הטלוויזיה ברחבי העולם" הוסיף ברוס פאיזנר, נשיא ומנכ"ל האקדמיה. "השגרירים שלנו יעזרו לנו להשיג זאת ע"י קידום החברות באקדמיה וחינוך מפיקים ברחבי העולם על האופן שבו ניתן להכנס לתחרות ה- AWARDS EMMY הבינלאומית ולקבל הכרה מעמיתיהם".


 


שמונה חברי אקדמיה ממדינות שונות כבר הצטרפו כשגרירים לתכנית והם:



  • באוסטרליה: גאי דנלופ, מנכ"ל Festcom

  • בצרפת: סטיבן באוול, מנהל Helion Pictures

  • בגרמניה: לאופלד הואש, מנהל Broadview TV GmbH

  • במקסיקו: אלחנדרה לאון דה לה בארה, מנהלת ALB Communication

  • נורבגיה: האנס רוסין, מנהל מח' הדרמה של NRK, Norwegian Broadcasting Corp.   

  • רוסיה: אלכסנדר שוסטורוביץ' מ- Fashion TV Russia Ltd.

  • אנגליה: סיימון פולוק, סמנכ"ל התפעול של Asia and Europe AETN

  • ישראל: גבי רוזנברג, מנכ"ל ונשיא קבוצת JCS אולפני הבירה


גבי רוזנברג מסר: "הסכמתי לקבל על עצמי את תפקיד השגריר מתוך מטרה לקרב את העשייה הטלוויזיונית הישראלית לבמה ולהכרה בינלאומית. במסגרת תפקיד השגריר, בכוונתי ליזום כבר בזמן הקרוב אירוע במסגרתו אציג את האפשרויות ש- EMMY מציב על מנת ליצור חיבור אמיתי בין יוצרים ומפיקים ישראלים בולטים לארגון ה- EMMY הבינלאומי, חיבור שפרותיו יהיו במונחים של יוקרה והכרה בינלאומית ויצירת הזדמנויות עסקיות ממשיות".


 


האקדמיה הבינלאומית לאומנויות הטלוויזיה והמדעים (ארגון ה-  EMMYהבינלאומי) הוא ארגון הברודקאסטרים הגלובאלי הגדול בעולם עם חברים ממעל 70 מדינות ויותר מ- 400 חברות.


האקדמיה הוקמה עם משימה לזהות מצוינות בתכני טלוויזיה שהופקו מחוץ לארה"ב, והיא מציגה את פרסי ה- EMMY לתכניות.


האקדמיה היא ארגון ייחודי ועצמאי אשר כולל את מובילי תחום הטלוויזיה והמדיה בעולם אשר נפגשים כדי להחליף רעיונות, לדון בסוגיות משותפות ולקדם אסטרטגיות חדשות לפיתוח העתידי של תכנים טלוויזיוניים עתידיים ברחבי העולם.


ערב פרסי ה- EMMY הבינלאומי אשר יערך ב- 19 לנובמבר בניו-יורק מושך אליו מדי שנה את 1,200 הדמויות הבינלאומית הבולטות בתחומי השידור, הבידור והמדיה.


 


הודעה לעיתונות באנגלית