חברת CDA-Tek (יצרנית של בקר למצלמות BlackMagic) הציגה אב טיפוס של בקר זעיר המיועד לשלוט במצלמת הפוקט של BlackMagic דרך ממשק Bluetooth וכך בפועל יתאים גם מצלמות אחרות של החברה, כמו URSA Mini Pro G2. החברה מתכננת להשיק את המוצר באמצעות אתר לגיוס המונים (Kickstarter) בחודש אוגוסט.

המוצר לא יהיה דומה למוצר בתמונה, אבל הקונצפציה תהיה זהה, למוצר הסופי תהיה אפשרות של חיבור למיתון באמצעות הברגות 1/4-20″.
היחידה זעירה ונותנת מענה לא רק לפונקציה של התחלת ועצירת הקלטה אלא גם מציגה בזמן אמת את מצב המצלמה במפתח שמראה רגישות איזון לבן ועוד.

לאחר ההדלקה הבקר מתחבר למצלמה בתקשורת Bluetooth LE ומאחזר את ההגדרות של המצלמה תוך חמש שניות. מרגע זה כל שינוי של שמתבצע במצלמה מתעדכן ברמה של 100 מילישנייה.
לבקר כפתור אחד מרכזי המפעיל או עוצר את ההקלטה ומסך LED המציג את הנתונים. בנוסף לכפתור המרכזי ישנו כפתיר נוסף הנמצא בחלק העליון של הבקר שניתן להגדרה על ידי המשתמש כמו חשיפה אוטומטית, איזון לבן אוטומטי או לחיצה למיקוד אוטומטי.

המתח לבקר מגיע מסוללה פנימית המספקת ארבע שעות עבודה (ונטענת דרך ממשק USBc) עם מסך בבהירות מקסימלית.
היות שהמערכת משתמשת בתקשורת Bluetooth LE המרחק בין הבקר למצלמה אינו יכול להיות רחוק. בנוסף, לבקר כניסה שתאפשר בעתיד חיבור של יחידות נוספות שיאפשרו שליטה נרחבת יותר על המצלמות.

מחיר ההשקה באתר המימון יהיה 60 יורו (כ-70 דולר)