חברת DreamWorks Animation השתמשה בטכנולוגיות HP להפקת הסרט החדש Turbo (טורבו) עולה לאקרנים ב15.9 בארץ.


 


בין השאר השתמשו האולפנים בפתרונות HP Converged Infrastructure שכוללים מגוון רחב של שרתים, פתרונות אחסון, תקשורת, שירותים וכלי ניהול תוכנה, פתרונות ענן וכן תחנות עבודה מקצועיות ומדפסות. כל אלה אפשרו עיבוד כמויות עצומות של מידע, רמות חדשות של דימויים חזותיים ופיתוח טכניקות ממוחשבות חדשות לאנימציה.


"חברת DreamWorks Animation חברה ל-HP כדי להבטיח ביצועי מחשוב מעולים, זמינות רציפה, ביצועים עתירים ויכולות ניהול יעילות. כל זאת כדי לתאר את חלומו של טורבו להיות האצן המהיר ביותר בעולם", הסביר דרק צ'אן – מנהל חטיבת התפעול העולמית של חברת DreamWorks Animation. "הפורטפוליו המתקדם של HP סייע לאומנים ולמהנדסים שלנו ליצור את הסרט ברמה הגבוהה ביותר".


 


סדרת תחנות העבודה HP Z800 ו-HP Z820 שימשה בין היתר להפקת סצנות המרוץ שמדמות את מסלולי המרוצים באינדיאנפוליס, כולל חלזון שנע במהירות 220 מייל בשעה וקהל צופים שמורכב מ-500,000 דמויות. תחנות העבודה, שמצוידות במעבדי Sandy Bridge Xeon E5, אפשרו לאמנים לבצע חזרות במהירות גבוהה ב-50% לעומת תחנות עבודה מדור קודם, לפתח זוויות מצלמה מורכבות ואפקטים מיוחדים.


 


ארכיטקטורת HP FlexNetwork סיפקה לאולפנים שיפורי ביצועים, צמצמה את ההשהיות בין האתרים ברחבי העולם וסיפקה זמינות רציפה לצורך עיבודים מהירים יותר ותפוקה גבוהה יותר.


חברת DreamWorks אף השתמשה בשירותי הענן המנוהל (HP Enterprise Cloud Services) של HP כדי לענות לכח העיבוד העצום שנדרש.


שירותי הענן של HP ושרתי HP FlexNetwork סיפקו את הכוח ל-75 מיליון שעות של רינדור (עיבוד תלת ממד), כולל תנועה של 32 מכוניות מרוץ ו-32 מיליון תנועות משתנות (instances) של קהל הצופים. שרתי HP ProLiant Generation 8 הגדילו ב-40% את תפוקת עיבוד התמונה וב-42% את הביצועים לוואט. כל אלה אפשרו לאולפנים לבצע בממוצע 500,000 משימות עיבוד תמונה ביום ולסיים את ההפקה במועד המתוכנן.


 


הודעה לעיתונות באנגלית