BEN-HURלקטע הפתיחה של הסרט "בן חור" מנהל הצילומים Sergei Kozlov השתמש במצלמת Micro Cinema של Blackmagic. גודל המצלמה והתחום הדינמי (13 stops) מספקים את הכלי הנכון להפקות גם בהוליווד, כולל אפשרויות השימוש בעדשות MFT סטנדרטיות.

בקטע הראשון לאחר הפתיחה שני הרוכבים Judah ו- Messala מתחרים ביניהם על גבי סוסים כשהם דוחפים זה את זה לעצים ולסלעים. לאור העובדה ששני השחקנים הנם רוכבים מנוסים החליט הבמאי Timur Bekmambetov לא להשתמש בכפילים. Kozlov רצה לצלם כמה שיותר תקריב של הפנים של השחקנים.

לצורכי הצילום השתמשו במצלמות Micro Cinema של Blackmagic ביחד עם מייצבי Movi של Freefly. הצלמים היו רוכבי פעלולים. "המצלמות היו צריכות להיות קטנות מספיק כדי שיתאפשר לרוכבי הפעלולים לרכוב על סוסים במקביל לשחקנים ולהחזיק אותם מיוצבים", אומר Kozlov.

לצורכי הצילום השתמשו ביחידות Easyrig שהחזיקו את מייצבי Movi עם המצלמה. את המצלמה תפעל Kozlov מהקרקע בשימוש במערכת שליטה Mimic. בנוסף לשיטת הצילום הזו השתמש Kozlov בשיטה נוספת. הוא מספר: "לצילום רחב השתמשנו בעדשת Rokinon 7.5mm ורוכב הפעלולים פשוט הושיט את היד וכיוון את המצלמה ישירות לפנים של השחקן. המצלמה קלה וקומפקטית מאוד וזה מושלם לצורכי מתקון במקומות לא צפויים." המצלמה חוברה מתחת לסוס ועל הרצועות של האוכף.

הודעה לעיתונות באנגלית