לאחר 15 שנה, בנד פרו ישראל חתמה הסכמי הפצה עם AVCOM, נציגת סוני בתחום המקצועי בישראל וDM הנדסה מקבוצת יורוקום נציגת פנאסוניק בישראל.


 


"בנד פרו ישראל נוסדה ב1995 כ11 שנה לאחר שהקמתי את בנד פרו בארה"ב (אז השם היה בנד 84)" אומר אמנון בנד הבעלים של בנד פרו העולמית, היושבים בטבור של עסקי הקולנוע וטלוויזיה בורבנק לוס אנג'לס.


באותה שנה (הרצח של רבין) חשבתי שיהיה שלום וישראל תהיה המרכז של המזרח התיכון כמו הונג קונג, ולמרות זאת שהיום זה נראה כפנטזיה, אני מאמין שזהו שוק מעניין, שוק עם פוטנציאל שוק לא גדול אבל רמת העבודה גבוהה, וכן יש לי את הגאווה להיות בקשר עם ישראל כולל עובדים, שיתופי פעולה, רכישות של חברות ועוד".


חברת בנד מתמחה במכירה של ציוד ברמה הגבוהה ביותר, בנד פרו הינה החברה שמכרה את הכמות הגדולה ביותר של מצלמות  של סוני בעולם מדגם F900 (לא כולל הנציגויות הרשמיות) והסיבה העיקרית מספר אמנון היא התמקדות המכירה של מערכות ולא מוצרים, "כאשר התחלתי בשנת 1984 מכרתי ציוד משומש וסוללות של Anton/Bauer ולא לקח הרבה זמן עד שהבנתי שאני צריך לספק סל של מוצרים".


השיתוף פעולה עם AVCOM וDM הינו מהלך טבעי, השוק דחף אותנו "להתחתן" הקטר שדחף אותנו היו הלקוחות.


 


ארז פז מנכ"ל AVCOM: השוק רואה את בבאנד פרו ספק פתרונות מקצועי ואני מאד שמח על שיתוף הפעולה ואנו רואים את התוצאות כבר כעת.


 


חשוב לזכור כי בנד פרו ישראל הינה חברה קטנה, גמישה ועם ידע וגיבוי מהניסיון שיש לנו בלוס אנג'לס דבר שמבדל אותנו מחברות אחרות.


הטכנולוגיות משתנות וגם הרגלי הרכישה של הלקוחות משתנים בשונה ממה שהיה לפני 15 שנה שרוכש רצה לרכוש מערכת היה פונה למספר חברות, לנציג של יצרן המצלמות, לנציג של יצרן החצובות לנציג יצרן הסאונד בפועל לכל רכישה של מערכת צילום היה צריך לפנות ל15 ספקים שונים, להיות איתם במשא ומתן ולוודא לאחר מכן שהכל עובד ביחד. רק גופים גדולים כמו תחנות שידור היו יכולים לפנות לחברה אחת שהייתה מספקת פתרונות כוללים, על מנת לתת מענה לגופים הגדולים החברות הקימו חברות בת כמו Sony systems שסיפקו פתרון ולא מוצר, באותה תקופה היה מדובר על רכישה של ניידות שידור או אולפני הפקה, למשתמש שרצה לרכוש רק מערכת צילום לא היה פתרון נוח ופשוט, בנוסף הלקוח היה נופל בין הכיסאות במיוחד כאשר מדובר בשירות זה היה כמו מגדל בבל, כל נציג האשים את הנציג השני בתקלות והלקוח היה צריך להחליט על מי ללחוץ.


בעבר הלקוח היה רוכש מצלמה היום הלקוח רוצה לרכוש מערכת צילום וזה ההבדל המהותי, אחת הסיבות הנוספות הינם כמות האביזרים בעבר משתמש היה מעוניין לרכוש מערכת צילום היה רוכש מצלמה, חצובה ומיקרופון כיום כמות האביזרים הינה עצומה ומאפשרת התאמה של האביזרים לא רק למערכת מסוימת אלה גם לרמה של פרויקט, המשתמש רוצה שיהיה מישהו אחד שייתן לו את כל הפתרונות ואת כל השירות, הלקוח לא יכול להרשות לעצמו כיום לבזבז זמן צילום על חיפוש מי אשם. 


ולכן מה שהקמנו בישראל "one stop shopping" כמו שעשיתי בלוס אנג'לס, אנחנו מאפשרים למשתמש הסופי לרכוש את כל המוצרים במקום אחד ואנחנו אחראים על כל המוצרים מרמה של מצלמה ועד לפלג שמחבר את מצלמה למערבל הקול. כיום זה הכרח בתחום שיווק של מערכות וזאת גם אחת הבעיות שמונעות את הפריחה של הפקות בתלת מימד כיום אין חברה אחת שמסוגלת לתת פתרון כולל, עדשות מחברה אחת, RIG מחברה אחרת, מערכת השליטה בעדשות מחברה אחרת ועוד. הלקוח כיום מחפש מישהו אחד שייתן לו את הביטחון שכל כבל וכל מחבר מתאים במערכת כולה, כאשר משהו לא עובד יש מספר טלפון אחד.


העובדה שאנו מוכרים מערכת לא עושה לנו חיים יותר קלים התאימות בין המוצרים השונים דורשים מאתנו לא פעם ויכוחים מרים עם היצרנים אבל אנו מחויבים ללקוחות שלנו עד לרמה של שירות 24/7 על מנת לעמוד ברמת שירות זו אנו חייבים לשמור על רמות מלאי נכונות דבר שעולה גם הוא לא למעט כסף. בסופו של דבר אני מאמין גם עם המחיר שלנו טיפה יותר יקר מה שבדך כלל זה לא כך, זה ביטוח טוב, זה משתלם ועובדה שזה עובד במציאות התוצאות הכלכליות מראות זאת. מסכם אמנון