אנדרו ריד, עורך  אתר EOSHD – בחן את מצלמת סוני FS7. לדעתו הארגונומיה של הכפתורים, החייגנים והתפריטים חייבת לעבור תכנון מחדש. אולם המצלמה עדיין מהווה עסקה טובה בשל מחירה הזול ועיצובה הטוב (העתק של קנון C300). כל זאת חרף העובדה שניתן היה ליצור חיבור חלקים במחברים ולא בברגים לא נוחים לצורך הסרת חלקים. בסך הכל המצלמה מעוצבת טוב וחייגן הפילטרי ND הוא הרבה יותר טוב מאדר בגרסת FS700.


במה שקשור להילוך האיטי מצאתי שהמקודד XAVC L  (long-GOP, דחיסה של קבוצת שדות) יותר פרקטי. גודל הקובץ בפורמט XAVC-I (מקליט רק שדות I, דחיסה של על שדה בנפרד) הוא עצום באיכות 1080p ומאחר שהמידע מוקלט במצלמה  – נותר המשתמש עם המון דתא וקליפים באורך של 2 דקות בצילום של מספר שניות. (צילום מהיר) בשימוש במקודד  L לא נראו הפסדי  איכות.


"הבצילום בברלין בלילה, תחת תאורת רחוב, נעשה במצלמת PAL בקצב של 150 תמונות בשנייה. למצלמה יש מערכת מונעת הבהובים אבל היא לא אפקטיבית כשמצלמים בקצבים מהירים. רגישות המצלמה הייתה 8000 ב-S-LOG 3. חצי מחומר הגלם צולם ב-150 תמונות בשנייה, על מנת ליצור יותר הבהובים לצרכים אומנותיים. FS700 מאד פופולארית בצילום איטי אבל FS7 טובה ממנה.


ברגישות הטבעית – 2,000 ISO – התמונה ממש נקייה. למצלמה יש ביצועים טובים במצבי תאורה קשים למרות ש-1D c של קנון טובה יותר ב-12,500 ISO ב-S-LOG 3 בתחום הרעש והיא לא נקייה כמו  A7s.


ניתן להוריד את חומרי הגלם רק לחברים באתר Vimeo


למאמר המלא