במסגרת השדרוג נפרסו תשתיות מותאמות HD בבניין בית הפוסט של JCS בתל אביב ויותקן שרת ה- Xserve בעל נפח האחסון הגדול בישראל


 


 


קבוצת JCS משדרגת את מערך הפוסט פרודקשן בבית הפוסט שלה בתל-אביב, ומשלימה בימים אלו את המעבר לטכנולוגיית HD בהשקעה של 150 אלף דולר.


במסגרת ההיערכות, נפרסו בשבועות האחרונים ברחבי בית הפוסט תשתיות חדשות מבוססות סיבים אופטיים, וכבלים מיוחדים המותאמים לתקן ה-HD, ומערכות העריכה של חברת Avid ב-Offline וב-Online ישודרגו לתמיכה בפורמטים החדשים כולל שדרוג של השרת Unity לעבודה עם תקשורת אופטית כל הרכישה של העדכון של מערכות Avid מתבצע מנציגת Avid בארץ, חברת דראקו.


בסיום השדרוג תתקין JCS את שרת xserve של חברת Apple בעל נפח האחסון של כ-40 טרה ביט הגדול ביותר בארץ.


 


בנצי בר צבי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומערכות המידע של קבוצת JCS:


לדברי בנצי בר צבי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומערכות המידע של קבוצת JCS: "שדרוג זה יאפשר לבית הפוסט של JCSלטפל במספר פרויקטים גדולים ומורכבים בו זמנית תוך שיתוף הפרויקטים בין כל עמדות העבודה בזמן אמת השרת מיועד לשרת את כל העבודות המתבצעות על גבי תוכנת אפטר".


הרכישה של השרת התבצעה דרך הנציג של Apple 


בארץ iDigital


 


בשנתיים האחרונות הרחיב בית הפוסט את פעילותו הבינלאומית בייחוד לסין, טורקיה פולין ואוקראינה, שם מיתג ערוצים וביצע פרסומות לעשרות ערוצים זרים ורשתות שידור בינלאומיות. על לקוחותיו המקומיים נמנים מרבית משרדי הפרסום וחברות ההפקה בישראל, כמו גם מרבית אריק גרדוס, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הפוסט של JCS:החברות המפרסמות המובילות, ביניהן קבוצת בזק (בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, YES), פרטנר, סופר-פארם, אסם, יוניליוור, מפעל הפיס, ברק 013, מי עדן, מזרחי טפחות, פז ועוד.


 


אריק גרדוס, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הפוסט של JCS: "מהלך ההשקעה בתשתיות הטכנולוגיות תוך התאמתן לסטנדרטים הגבוהים ביותר הוא מהלך מתבקש לצורך תמיכה בצוות הקריאיטיבי ועל מנת לשמר את המובילות של הארגון בביצוע פרויקטים עתירי פוסט המיועדים ללקוחותינו בארץ ובחו"ל".