ארבעה קורסים חדשים לצילום יפתחו במוזיאון לצילום בגן התעשייה תל-חי. זאת לאור הביקוש הרב להעמקת הידע בצילום מקצועי ועבודה מול תוכנות חדשות לעיבוד תמונה.


 


במוזיאון מציעים תנאים ייחודיים של סביבת לימודים נוחה. בגן משולבים פסלים, תערוכות צילום של מיטב הצלמים מהארץ והעולם, ואגף אינטראקטיבי חדש: צילומדע שפותח דלת חדשה להיכרות עם עולם הצילום.


 


ארבעה קורסי הצילום שמוצעים הם: צילום דיגיטאלי למתחילים, צילום דיגיטלי למתקדמים, מועדון צילום ועיבוד תמונה בתוכנות פוטושופ ולייטרום לצלמים.


 


מפגשי הצילום למתחילים מיועדים גם למי שאין לו שום ידע מוקדם בצילום ולמי ששיש להם ניסיון בצילום אבל מעוניינים להבין ולשפר. הקורס מספק היכרות מעמיקה עם המצלמה הדיגיטלית וכיצד להפיק ממנה את המיטב על ידי חשיפה נכונה, שימוש בצמצם, מהירות התריס, קומפוזיציה ופרספקטיבה, יסודות הצילום וטיפוח ראייה צילומית, היכרות עם כלים לעיבוד תמונה ועוד.


 


בקורס משולבות גיחות צילומיות, להתנסות אישית בצילום בנופי טבע ובנופים אורבאניים, צילום סטודיו, ביקורת עבודות, ביקור בתערוכות צילום וחשיפה לעבודות צילום של צלמים בארץ ובעולם.


קורסי ההמשך למתקדמים ומועדון הצילום מיועדים לצלמים לחדד ולהעשיר את החשיבה הצילומית תוך העמקה ורכישת ידע טכנולוגי, פגישות עם צלמים מובילים בארץ ועוד. בביקורת העבודות, בתרגילי צילום חוזרים ונשנים ובעבודה מול מחשב למטרת עיבוד התמונה, השתכללה השפה הצילומית, ותורגלו יישומים בשחור-לבן, צבע, קומפוזיציה, פרספקטיבה, תאורה והיבטים טכניים שונים אשר באו לידי ביטוי ביצירת הפריים "הטוב" מבחינה מקצועית.


 


קורס עיבוד התמונה עושה היכרות עם תוכנות שונות כמו פוטושופ ולייטרום, לימוד כלי הפוטושופ, עבודה עם צבעים ושילובי טקסט, עיבודי צבע ותאורה, הכרות עם פילטרים, סגנונות, מסיכות ועוד. הקורס יוצר  פלטפורמה שממנה ניתן לזנק ליכולות העתידיות הטמונות בעבודה עם תוכנות עיבוד התמונה. משתתפי הקורס ילמדו לעבוד ולשלב את התוכנה בעבודות צילום, עיצוב, גרפיקה ועוד.


 


למידע והרשמה:


המוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי – 04-6816701,