הצלם גנת’ר מאצ’ו (Gunther Machu) פרסם באתר CineD בדיקות מעבדה למצלמת הקולנוע Venice 2 של סוני.  בבדיקה נבדקו שלושה נושאים: תחום דינמי, Rolling Shutter ושחזור תת חשיפה וחשיפת יתר.

הוא מסכם:
"המצלמה מציבה רף חדש עבור Rolling Shutter: פחות משלוש מילי שנייה עבור חיישן 8.6k. במסך התחום הדינמי הדברים מסתבכים קצת יותר. בפורמטי RAW או X-OCT XT התמונות רועשות למדי – מה שמוביל לתוצאות ממוצעות: טווח דינמי של 11.7 עצירות ב-SNR = 2.

במצב של דגימה מופחתת ב 4k ProRes HQ, התקבלו תוצאות מרשימות (בין השלישיה הראשונה שנמדדו אי פעם) , 13.2 עצירות ב-SNR = 2. ברור שסוני מיישמת כאן הפחתת רעש פנימי מותאמת אישית.

בקטע שחזור התוצאה בין 8 (RAW – X-OCN) ל 9 עצירות (ProRes HQ).  למרבה הצער, שחזור מידע מהחלק התחתון איננה פשוטה מכיוון שרעש בצבע נראה נורא הורס את התמונה. אפילו עם עיבוד רעשים מתקדם ב-DaVinci Resolve מגיעים למגבלות בקטע שחזור מוקדם. 8 עצירות (עבור Sony RAW) הן למעשה בקנה אחד עם מצלמות צרכנים בפריימים מלאים כמו מצלמות Lumix S1H של פנסוניק או Alpha 1 של סוני שהן מצליחות להפיק נתון זהה. מצלמת Alexa Mini LF של ARRI נשארת המובילה עם 10 עצירות, לא משנה אם צולם ב-ARRIRAW או ProRes."

לסקירה המלאה