הצלם Johnnie Behiri לקח את המצלמה החדשה של סוני A7s II לבדיקה, כולל השוואה ל-A7r II והפיק ווידיאו קצר. הוא השתמש בשתי עדשות 28-135mm f/4 ו16-35 f/4 של סוני ללא כל תאורה


במסגרת הבדיקה נבחנו צילומים במצב רגיל, במצב של מעט תאורה ובהילוך איטי.


הצילומים בתאורה נמוכה צולמו בעדשה פתוחה ברגישות עד 8,000 ISO  הרוב ב-6,400 ISO. שני קטעי ההילוך איטי צולמו כ-100 תמונות בשנייה בקצב רישום 100Mbit/S ועל מנת להאט עוד את הסרט – נעשה שימוש בפונקצית Time Remapping בפרמייר פרו.


ההבדלים המשמעותיים בין שתי המצלמות:


·         פרופיל נוסף S-log 3


·         צילום עד קצב 120 תמונות בשנייה לעומת 60 ב-HD


·         כלי לתצוגת גמה


·         התמונה של A7s II נקייה יותר במצבי תאורה קשים לעומת A7r II


אז באיזו מצלמה לבחור?


התשובה אינה חד משמעית ברורה. אם מצלמים הרבה סטילס בנוסף לצילומי ויידאיו –  A7r II היא התשובה. בכל  המקרים האחרים –  A7s II.


לסיכום: A7s II מעניקה תחושה  של בוגרת. מדהים לגלות כמה טכנולוגיה ניתן להכניס למצלמה כה קטנה. לצלם דוקו היא תהיה המעודפת. יש להתייחס  למצלמות אלו כ"מוח" שניתן להגדיל ולהקטין בהתאם לסוג ההפקה. עדיפה הקלטת 4k פנימית על הקלטה במקליט חיצוני.


חשוב לציין שלא התעוררה כל בעית חימום לאורך כל יום הצילום. כל החומרים נשמרו במצלמה בחדר בטמפרטורה סטנדרטית.


 


למקור המאמר