אתר שיתוף הווידאו Vimeo, הנחשב לגרסה המקצועית של יוטיוב, הודיע על רכישת חברת הזנק הישראלית Magisto, העורכת וידאו לסרטים קצרים בכל מערכת הפצה. כבר ב-2012 זכתה בפרס עריכת וידאו למערכות ניידות (ראה ידיעה באתר AV).

השילוב של יכולות יצירת הווידאו המקצועי של Magisto עם חבילת הווידיאו של Vimeo, ובניהן יכולות ההפצה והמונטיזציה ירחיב את מעמדה של Vimeo כפתרון הווידאו  SaaS (תוכנה כשירות) המלא ביותר בתעשייה, כך לדברי החברה.

"המדיה החברתית עוררה ביקוש לאין שיעור לווידאו – הקהל מצפה לתוכן וידאו באיכות גבוהה מכל עסק, ללא קשר לגודל או לתקציב. מצאנו כי לעסקים קטנים ביותר אין כלים, משאבים או מומחיות כדי לענות על הביקוש הזה גדל ", מסביר אנג'לי סד (Anjali Sud), מנכ"ל Vimeo. "הטכנולוגיה הקניינית של Magisto מאפשרת לחדש את האפליקציות הניידות ואת כלי העריכה המופעלים באמצעות בינה מלאכותית, בשילוב עם היכולות הקיימות ב-Vimeo וקהילת היוצרים ללא תחרות, יעצימו יותר אנשים לספר סיפורים מרתקים באמצעות וידאו".

לאחר הרכישה, Vimeo ו- Magisto יפעלו יחד כדי לפתח יכולות חדשות ליצירת סרטונים קצרים של פלטפורמת Vimeo, במטרה לעזור לכל אדם או עסק לספר את סיפוריו במקצועיות ובקלות. משתמשי Magisto יוכלו גם לגשת בצורה חלקה לחבילה המלאה של כלי העבודה של Vimeo, כדי שיוכלו לפרוס את הסרטונים שלהם בפלטפורמות בלחיצת כפתור ולמדוד את הביצועים במקום אחד.

אין פרטים לגבי העסקה, מוערך כי שוויה עולה על 100 מיליון דולר.

הודעה לעיתונות באנגלית