אתר האינטרנט החדש של ערוץ 23 יפעל כספריית VOD: ונמצא בו החל מתכניות קאלט אהובות ועד הפקות האקטואליה של הטלוויזיה החינוכית כיום – זמינות לצפייה חינם 24 שעות ביממה


 


 


הטלוויזיה החינוכית תשיק בשבוע הבא את אתר האינטרנט החדש של ערוץ 23 החינוכית


האתר פועל כספריית VOD: מתכניות הקאלט (זהו זה, פרפר נחמד, רגע עם דודלי, שכונת חיים ועוד) עד הפקות האקטואליה של החינוכית כיום (ערב חדש, תיק תקשורת, עושים סדר, חוצה ישראל, דוקומנטרי עם רינו צרור ועוד). כל התכניות יהיו זמינות לצפייה חינם 24 שעות ביממה, לנוחיותם של הגולשים. כמו כן, יכלול האתר עשרות סדרות דרמה ומקור, תכנית העשרה, תכניות חינוכיות והכנה לבגרות.


 


שירות נוסף שיספק האתר לגולשיו יהיה צפייה בתכניות האקטואליה של החינוכית (ערב חדש ועושים סדר) בשידור חי. חלק אחר באתר יוקדש לתכנים בלעדיים של החינוכית, שיוצגו באתר בלבד: מאחורי הקלעים של תכניות החינוכית, ראיונות עם טאלנטים ומשתתפים, קטעי פספוסים ועוד.


מהטלוויזיה החינוכית נמסר כי "עם השקתו של האתר החדש, החינוכית מיישרת קו עם המגמותהטלוויזיוניות והחינוכיות המתקדמות ביותר כיום. החינוכית היא עולם שלם של תכניות איכות, מכל הזמנים והסוגים, הפונות לכל אחד ואחד מאיתנו. עולם זה יהיה מעתה נגיש גם באתר האינטרנט של הערוץ. הסינרגיה בין תכני החינוכית לאינטרנט היא שילוב מנצח, שיזניק את התחנה קדימה ויציב אותה בחוד החנית של תעשיית האינטרנט-טלוויזיה בארץ".


מנהל האתר והעורך הראשי הוא רוני צייג, מהטלוויזיה החינוכית.


את האתר החדש של טח"י ליוותה מראשיתו בשלב המכרז ועד היום חברת הייעוץ יוניונ, בבעלות גיורא פרבר ועמרי דולב. יוניונ מתמחה בפרויקטים המשלבים אינטרנט וטלוויזיה.


האתר החדש הוקם באמצעות חברת Scepia, שזכתה במכרז לתכנון, אפיון, עיצוב ופיתוח האתר החדש.


האתר החדש ילווה בקמפיין פרסומי, אשר יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין כולל ששה סרטונים שהופקו על ידי חברת JCS המפיקה את סרטי הפרומו לטלוויזיה החינוכית – המספקים הצצה לאתר החדש. הקונספקט המוביל את הקמפיין הוא שילוב גיבורי הנוסטלגיה של החינוכית עם עולם האינטרנט: מרקו מחפש את אמא …בגוגל, קישקשתא מצ'וטט עם בלונדינית בת 23, פיסטוק מחפש את החברים שלו בפייסבוק…ועוד.


האתר החדש יושק באירוע חגיגי שיתקיים בבית הטלוויזיה החינוכית ברחוב קלאוזנר 14 ברמת אביב, תל אביב, ב-8 ביולי 2009 ב-19:30, במעמד שר החינוך גדעון סער וכוכבי הערוץ לדורותיו.