חברת אר.אר מדיה הודיעה כי חברה לספקית שירותי השידור המובילה בצרפת WTS Live, על מנת להציע לרשתות שידור, לחברות חדשות, ליצרני תוכן ולסוכנויות ספורט סל מקיף של שירותי מדיה דיגיטלית במשחקי גביעUEFA Euro 2016  , ליגת הכדורגל המובילה באירופה לקבוצות לאומיות.


שירותי המדיה יכללו בין היתר צלמים, מנהלי הפקה וצוותים טכניים שיהיו נוכחים באזור המגרש בעת המשחקים, כמו גם שירותי תמיכה 24 שעות ביממה ב-10 הערים והאצטדיונים שיארחו את המשחקים ברחבי צרפת.


אר.אר-מדיה ו-WTS שילבו את שירותיהן וכוח האדם שלהן על מנת לספק חבילות מדיה מקיפות, הכוללות העברת שידורים מוקלטים או בשידור חי, הפצה והפקת תוכן בעבור רשתות שידור בכל העולם, על גבי פלטפורמות מרובות בקונפיגורציות שונות. שירותים נוספים כוללים עמדות שידור עם "התצפית הטובה ביותר של מגדל אייפל" בפריז, המאפשרות מיקומי מצלמה ושירותי סטודיו חיצוני. זאת, בשילוב היכולת לספק צוותי צילום באיזור נהר הסיין ואתרים אחרים בפריז, כולל צילום אירועים מיוחדים ברחבי העיר, מאפשרים הכנסת תוכן נוסף בעל ערך בידורי מוסף לשידורי הכדורגל, כחלק מחבילת אירועים בולטים במהלך המשחקים.


אלעד מנישביץ, סמנכ"ל השיווק, אר.אר מדיה: "שנת 2016 צפויה להיות משופעת באירועי ספורט מרתקים, כולל ליגת היורו בצרפת והמשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו. מבחינתנו יש לנו עדיפות למתן שירות ללקוחותינו הגלובליים, הכולל מבחר רחב מתמיד של שירותי מדיה דיגיטלית, המאפשרים להם לספק לצופיהם בכל העולם תוכן מרתק, כולל אירועים בולטים בשידור חי, תוך העברת האווירה המיוחדת מסביב למשחקים ברחבי פריז. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ,WTS המאפשר לנו את היכולת להפיק ולעביר את משחקי יורו 2016 לכל העולם."