ארליך הודיעה שהיא קיבלה את הנציגות הרשמית של Godox בישראל ומספקת שנתיים אחריות למוצרי החברה וציוד חליפי במקרה הצורך.


Godox הנה חברה חדשה בענף הצילום העולמי. לחברה מגוון רחב של ציוד סטודיו, מעצבי תאורה, מבזקים ואביזרים נלווים.  החברה יצרה מהפכה שקטה בקטגוריות המבזקים on camera  באמצעות סוללת ליתיום נטענת המקבילה בעוצמתה לשלוש רביעיות סוללות סטנדרטיות. הסוללה מאפשרת זמן עבודה ארוך מהרגיל וזמני טעינה המאפשרים תגובה מהירה, עם חצי מזמן ההמתנה בין ההבזקים. המבזקים החדישים בנויים על טכנולוגיית טעינה מהירה. המבזקים חזקים, מדויקים ונותנים פתרון רחב למגוון סוגי צילום. בקרוב ייפתח חדר תצוגה למוצרי החברה בכדי להתנסות ולהתרשם.


גודוקס מתמחה בפתרונות תאורה ניידים על בסיס מבזקים בעוצמות של עד 600 ואט! גודוקס מאפשרים לצלם איכויות של סטודיו בכל מקום שאליו מגיעים עם המבזקים הניידים כמו ה-AD360 או ה-ES-600. צלמים מקצועיים רבים בארץ ובעולם אימצו את המבזקים של גודוקס לערכת הצילום שלהם.


 


מוצרים נבחרים של גודוקס:


WIstro AD360 – שילוב בין איכות התאורה בסטודיו והניידות של מבזק. ה-AD360 מגיע עם עולם אביזרים שלם ומאפשר חופש תאורה מוחלט בכל מקום שאליו תגיעו. מתאים במיוחד לאירועים ולהפקות אופנה!


Ving V860 – מבזק הדגל של גודוקס, עם איכות בנייה מעולה וזמני עבודה מהירים במיוחד, בנוסף לסוללת הליתיום ששמה סוף להתעסקות בסוללות ובמטענים בזמן העבודה.


 


בנוסף מסר ארליך שקיים מלאי מוגבל של יחידה Osmo, מצלמה ומייצב של חברת DJI.