ביל דיוויס מציג באתר  RevUp Transmediaת ארגז הכלים שלו לעריכה לא לינארית. הוא כותב:


"כאנשי מקצוע, אנו מוצאים את עצמנו בשנת 2013 מבצעים לא פעם גשרים בין מערכות שונות, עם מוצרי אדובי בצד אחד ומוצרי אפל בצד שני. אני, למשל, עובר פעמים רבות בין מערכת FCPx למערכת אפטר (וגם  Motion 5 ). לעבור ממערכת העריכה FCPx  למערכת FCP7 או פרמייר – זה כמו נסיעה לעבר.


כאשר בוחנים את שתי החברות זו לצד זו, מגלים שהן מייצגות שתי פילוסופיות שונות בהתייחסות לאימוץ השינויים בעולם הקולנוע".


למאמר המלא