חברת Topaz ידועה בתוכנות לצילום סטילס, כשהמפורסמת ביניהן היא Topaz Studio בין התוכנות של החברה ישנה גם תוכנת Gigapixel AI המאפשרת הגדלה של תמונות סטילס עד פי 600 אחוז באמצעות בינה מלאכותית. כעת החברה משיקה את Gigapixel AI for video שלדברי החברה, מאפשרת הגדלה עד 400 אחוז, כלומר הפיכת וידאו 720p לווידאו באיכות 5k או הפיכת וידאו 1080p לווידאו 8k. בשלב זה החברה מספקת את אפשרות ההגדלה כשירות בתשלום או באפשרות של הורדת גרסת בטא למערכת הפעלה חלונות.

לדברי החברה, במסגרת הלימוד של התוכנה נסרקו על אלפי קטעי וידאו והיא משלבת מידע מכמות עצומה של תמונות למתן תוצאות איכותיות. התוכנה והשירות מאפשרים הגדלה של וידאו עד לאיכות של 8k עם עקביות בפרטים ובתנועה. חשוב לציין שאיכות המקור צריכה להיות טובה.

משתמשים שרוצים להיעזר בשירות מקבלים גרסת בדיקה באורך מקסימלי של 60 שניות ובגודל עד 200 מגה עד לאיכות של 8k הוידאו לבחינה כולל סימן מים ותצוגה של וידאו אחד ליד השני. הקובץ הסופי מוגבל ל 10 גיגה וללא הגבלה לאורכו וכמובן ללא סימן מים.

המחירים: 2 דולר תשלום ראשון ו-0.001 דולר להגדלה 2x או 0.002 דולר להגדלה של 4x לכל מיליון פיקסלים שהוזנו לשירות.

משתמשים שרוצים לבחון את גרסת התוכנה יכולים להוריד את התוכנה למחשבי חלונות 10 בלבד ללא תשלום. הגרסה, שהיא עדיין בגרסת בטא, מצריכה בהכרח מחשבים חזקים. המערכת המומלצת היא 32 מגה RAM וכרטיס זיכרון גרפי Nvidia הכולל 6 גיגה זיכרון VRAM לפחות. לדברי החברה, ניתן להשתמש גם במחשבים חלשים יותר, אבל התהליך יארך יותר זמן.

לקובץ הסברים