האפליקציה Video Assist של Auron Studios Pty מאפשרת להפוך כל אייפד למוניטור חיצוני או מקליט עם כרטיס דגימה סטנדרטי, מה שיאפשר חיבור של מקור HDMI או SDI, קיימים בשוק פתרונות דומים אבל הם מצריכים יחידות חומרה גדולות ומגושמות.

היישומון מיועד לשימוש על הסט וכולל כלים מקצועיים כמו תיקון צבע, טרנספורמציה של וידאו, קווי רשת, סימני מרכז, מסכות יחס גובה-רוחב, Desqueeze Anamorphic, היסטוגרמות RGB/זוהר ומדדי אודיו. ניתן לשלב אפקטי וידאו בזמן אמת בזמן של הזרמה או מצב של צפייה בחומרי הגלם שהוקלטו.

מנהלי צילומים יכולים להשתמש בו כמערכת תצוגה משלהם לבדיקת תאורה וכו'. בעוד ש-DITs ומפעילי VTR יכולים להשתמש בו עבור עבודות קטנות יותר גם צלמים יכולים להשתמש בו כעזר למיקוד. מכיוון שצפיפות הפיקסלים של האייפד גדולה חשוב לקחת כרטיס דגימה בעל השהייה מינימלית כמו כרטיסים של Teradek (עיקוב של 1-2 תמונות) גם צלמי סטדי קאם יכולים להשתמש בו במצבים מסוימים.

ניתן להשתמש באפליקציה כדי להתחיל הקליטה בכל מצלמות RED, מצלמות Venice של סוני, מצלמות ALEXA של ARRI ומצלמות של BlackMagic באמצעות דגם ראייה ממוחשב בנוי בהתאמה אישית. Record Trigger דורש מידע סטטוס על פלט המצלמה שלך, זה לא יעבוד על יציאת וידאו נקייה

ניתן להזרים וידאו והשמעה בשידור חי באמצעות שיתוף מסך ב-FaceTime, זום או דיסקורד (iOS לא מאפשר אודיו חי אבל השמעה עובדת מצוין). האפליקציה שומרת יומן מערכת מקומי כדי לסייע בפתרון בעיות אם יש בעיות.

הקצה האחורי של ההקלטה מבוסס על פרויקטים, כך שניתן לשנות פרויקטים מעבודה לעבודה לניהול קבצים טוב יותר. ישנה גם היכולת להקליט לכוננים חיצוניים שהייתה בקשה פופולרית. האפליקציה גם מאפשרת לסמן נקודות כניסה/יציאה כדי לחתוך במהירות ולהפעיל קליפים מוקלטים.

בקרות ההשמעה מאפשרות להחליק לכל נקודת זמן ולנווט פריים אחר פריים בעת הצורך. ההשמעה תתבצע בלולאה בין נקודות כניסה/יציאה שונות עבור צילומים עם מספר פעולות. אפשר אפילו להקצות לכל קליפ דירוג כדי לעקוב אחר הצילומים המועדפים.