לקראת תערוכת NAB חברת אדובי הפיצה את כל קו מוצרי הווידאו בגרסת 2018. הגרסאות החדשות זמינות להורדה כבר כעת דרך Creative Cloud.
השנה החברה חוגגת 25 שנה של הובלה בתחום האפקטים הוויזואליים עם התוכנה הפופולרית אפטר. כיום, תוכנת אפטר היא הסטנדרט בתעשייה ונמצאת בשימוש ברוב בתי הפוסט בעולם ועד לתוכניות, כמו: Stranger Things של Netflix ובסרטי קולנוע כמו בלייד ראנר 2049. המגינים, שומרי הגלקסיה חלק 2 ו- פסיפיק רים: המרד. גרסה זו כוללת שיפורים משמעותיים על מנת לעזור לאומני האפקטים.

ארגון החומרים
הארגון הוא מפתח חשוב עבור גרפיקה בתנועה. היכולת לראות כיצד קומפוזיציות שונות משפיעות אלו על אלו. כך שקוצי AEP יכולים להיות משותפים עם אחרים. אפילו עם הנפשות שנראות פשוטות דברים יכולים להיות מסובכים במהירות.
בגרסה זו ניתן ליעל את תהליך העבודה עם שילוב של Master Properties. הוספה של שכבת נתונים הכוללת כגון מיקום, צבע או טקסט בלוח Essential Graphics ואפשרות לשלוט בהם בשכבת האם. באמצעות שני כפתורי Master Properties מאפשר שינוי של נתונים שונים בכל הגרסאות. יכולות זו מאפשרת תהליך עבודה שונה.

אנימציה מושתת מידע
יכולת חדשה נוספת היא האפשרות של יצירה או שינוי גרפיקה ואנימציה של נתונים מבוססים מידע, ניתן ליצר מספר אנימציות הקשורות לקבצי מידע.

כלי Puppet מחודש
כלי Puppet נכתב מחדש והוא נקרא dvanced Puppet Engine. התנועה כעת יותר אורגנית מבעבר והמנוע החדש מאפשר את התנועה עם פחות צירים. לאזורים שלא צריכים יותר השפעה ניתן להשתמש בכלי חדש Starch

יכולות נוספות

  • כלים חדשים לעבודה ב360 מעלות
  • הוספה, הסרה והתאמה של רעש
  • ביצועים פי חמש מהירים יותר
  • ניהול כונן קשיח
  • קיצורי דרך לעבור בין מסכות

לרשימת החידושים

הודעה לעיתונות באנגלית

להכרזות נוספות של אדובי

ארגון הפרוייקט

כלי Puppet

עבודה עם בסיס מידע

חיסכון בזמן