הסטארט אפ הישראלי Splacer מציע שירות מקורי: הפגשת ׳ספקי חללים׳ עם מארגני אירועים ומפיקים, שמחפשים מקומות ייחודיים לצילום על בסיס של השכרה.


הישום מבוסס על מודל של שיתופיות תמורת תשלום. מצד אחד בעל החלל המושכר יכול להרוויח כסף בזמן שאינו נמצא בנכס ומצד שני מי שמחפש לוקיישן יקבל מבחר גדול.


הסטארט אפ הוקם לפני שנה על ידי עדי בירן וליהי גרסטנר, אדריכליות שהחליטו לאפשר לאנשים בכל העולם – להיחשף למקומות שאחרת לא היו מגלים. לאחרונה הצטרף לצוות כשותף ליאור אש וכיום מועסקים בפרוייקט כ-5 עובדים. בשלב זה המוצר נמצא בשלב פיילוט והצוות מתכוון לפתח מוצר מורחב לקראת סוף השנה.


התנסות קצרה באתר, מציגה ממשק די אינטואיטיבי לתפעול שמסתכם ב-3 שלבים מאוד פשוטים: לאחר בחירת היעד (שכרגע מוצגים בעיקר מקומות בתל אביב), תתבקשו לציין מה הפעילות לה אתם מחפשים מיקום (פגישה, סדנה, צילומים או מסיבה), מספר המשתתפים הצפויים (5-150 איש) ואיזה סגנון אתם מחפשים – אורבני, מודרני או חמים (ניתן לבחור כמה סגנונות במקביל). בשלב הבא מוצגים כל המיקומים הרלוונטיים ולחיצה על כל נכס תוביל לעמוד ייעודי שמכיל פרטים כמו הסדר חניה, מספר מקסימאלי של אורחים וכמובן מחיר האירוע.