הפקות של נטפליקס צריכות לעמוד בסטנדרים מסוימים, ביניהם סטנדרטים טכניים שהחברה דורשת. מכיוון שזו הפעם הראשונה שהחברה מציינת את פרופילי הצילום, הדבר הפך לסטנדרט של התעשייה. נטפליקס הבהירו את דרישותיהם: מרמת המצלמה ועד לרמת מקום הפוסט (ראה כתבה על אופוס). כעת החברה פרסמה סרטון קצר שנותן הצצה על תהליך אישור המצלמות. לדברי כריס פריגרוקי (Kris Prygrocki), מומחה למערכות בנטפליקס, הסמכה זו אינה עוסקת רק ביכולת ללכוד תכנים עם חיישן באיכות 4k ומעלה.

לדבריו, השגת סטטוס אישור מצלמת Netflix דורשת שורה שלמה של תכונות, כולל איכות 4k (או יותר), טווח דינמי, ביצועי רעשים, שכפול צבע, תת-דגימת כרומה, מהירויות קריאת חיישן, עומק סיביות ועוד רבים. חשוב לציין שהם לא בוחנים מפרטים אלא מבצעים את הבדיקות במעבדה שנבנתה במיוחד לצורך העניין.

בגלל המפרט המחמיר והדרישה לצלם רק בציוד ובמפרט שאושר, החברה מאפשרת צילום גם במצלמות לא מאושרות, זאת כדי לתת את חופש היצירה והדרישות של ההפקה, לדוגמה מצלמות אקשן, רחפנים, מהירויות ועוד. אולם, יש צורך לעמוד בשתי דרישות:  הראשונה, לא לחרוג מאחוז מסוים מהצילומים מאותה מצלמה שנדחתה ולהשתמש בהגדרות האיכותיות ביותר שיש למצלמה להציע.

לרשימת המצלמות  | צילום עם מצלמות לא מאושרות