איגוד השידור האמרקאי NAB הודיע שהם לא מתכוונים להזיז את תערוכת NAB2020 לתאריך אחר, והתערוכה הבאה תתקיים רק שנה הבאה בין ה 10-14 לאפריל 2021

"לאור הנסיבות הקיימות, אי אפשר לערוך השנה את תערוכת NAB בתאריך אחר. אנו ממשיכים עם גישה דו-ארגונית להעניק ערך רב ככל האפשר בנסיבות אלה למציגים, לשותפים שלנו ולתעשיית השידור בכללותה.

אנו בוחנים מספר דרכים להפגיש את הענף ברשת, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אנו יודעים משנות ניסיון רבות של שירות לקהילה באירועים פנים אל פנים, כי קישוריות חיונית לבריאות והתעשייה. לכן אנו שמחים להכריז על NAB Show Express, שתחל באפריל 2020. חוויה דיגיטלית זו תהווה צינור עבור המציגים שלנו לשתף מידע על מוצרים, הכרזות והדגמות, כמו גם להעביר תוכן חינוכי מתוך המבחר המקורי של תוכנות ייעודיות.

שנית, אנו נשפר את NAB Show New York (שמתוכננת ל-21-22 לאוקטובר) עם תכניות, שותפים וחוויות חדשות. קיימנו כבר שיחות רבות עם שותפים לתצוגה על הרחבת השתתפותם, ושמענו מרבים שמעוניינים לשפר את נוכחותם בתערוכת הסתיו. NAB Show ניו יורק היא ההזדמנות הטובה ביותר עבור חברות להכריז ולהציג את החידושים האחרונים שלהן ומגיעה בזמן המושלם עבור התעשייה להתכנס פנים אל פנים כדי להפעיל מחדש, למקד מחדש ולהתחדש כשאנחנו מתקדמים יחד.

הודעה לעיתונות באנגלית