אוניברסיטת בר-אילן בחרה להתקין בכיתות הלימוד שברחבי הקמפוס מערכות מולטי מדיה iMedia


 


אוניברסיטת בר-אילן בחרה לאחרונה בברקאי, נציגת Crestron בישראל לספק ולהתקין בכיתות לימוד שברחבי הקמפוס בר"ג, מערכות מולטי מדיה מבוססות ציוד iMedia.


השלב הראשון של הפרויקט היה להתקין את המערכות ב-102 כיתות, בחלקן התקנות חדשות ובחלקן שדרוג כיתות קיימות.


מערכת ה-iMedia ייחודית בכך שבמסגרת התפיסה של חברת Crestron של Every Room Connected היא מספקת מענה בתקציב נמוך יחסית של מערכת שליטה ובקרה לאמצעי המולטימדיה שבחדר (מקרן או צג, מסך הקרנה חשמלי, מערכת הגברה, מערך מיתוג אותות וממירי העברת אותות על כבלי Cat5/6), כולל מערכת הגברה מובנית ומאפשרת התחברות לכל סוג של ציוד הקיים כבר אצל הלקוח ללא צורך בהתאמות מיוחדות.


ממשק המשתמש הינו פשוט וידידותי ביותר ואינו מצריך מיומנות והדרכה מיוחדים בתפעול.


המערכת מייתרת גם את הצורך בשימוש בשלטים נפרדים עבור המקרן, המסך או כל ציוד אחר שבחדר.


מערך המיתוג והעברת האותות על גבי תשתית ה-Cat5/6, תומכת באיכות עד 1200×1600.


שיקול מרכזי בבחירת פתרון זה אצל הלקוח היה פשטות ההתקנה וההשתלבות במערכות והציוד הקיים, היכולת להקים מערך של למעלה מ-100 כיתות מצוידות בפרק זמן קצר ביותר של כחודש ימים בלבד ונוחות ופשטות התפעול והתחזוקה של המערכות והציוד.


במסגרת התפיסה של Every Room Connected, מחוברת המערכת באמצעות רשת המחשבים של האוניברסיטה ומבלי כל צורך שהוא בתשתיות נוספות, למערכת שו"ב מרכזית המנהלת את כל החדרים.


מערכת זו, מבוססת על תוכנת RoomView של Crestron שזכתה בפרסים עולמיים רבים עד כה והיא בעצם חלק מפלטפורמת ה-Total Solution של Crestron לעולם זה של פתרונות.