חברת Adobe.הודיעה שגרסה CS6 תוצג בתערוכת NAB. מומחים מאשרים כי זוהי ההכרזה החשובה ביותר של אדובי, מאז השקת CS3.


 


דובר אדובי מסר כי הגירסה החדשה כוללת כלים ויכולות שישפרו את העבודה בתחום השידור, הווידיאו המקצועי והפקות קולנוע. בתערוכה תוצג לראשונה גרסת Creative Suite 6 Production Premium שכוללת עידכונים משמעותים של גרסת אפטר ופרמייר. בכנס INPUT, שיתקיים בישראל בחודש הבא, תהיה חשיפה ראשונה של התוכנות לשוק המקומי.


 


"הגירסה החדשה למעשה מגדירה מחדש את תהליך יצירת התכנים", הצהיר ג'ים גרראד,  סגן הנשיא ומנכ"ל אדובי. "מדובר ביכולות החדשות פורצות הדרך שמשולבות ב-CS6. היום ניתן לומר שמרמת התכנון ועד הגמר – אדובי ולקוחותיה מובילים את התעשייה ומעצבים את היצירה…"


 



גרסת Creative Suite 6 Production Premium כוללת את כל היכולות שמשתמשי ווידואו מיקצועים זקוקים להם, כולל עדכונים שיספקו איכות גבוהה למסכים. התוכנות הכוללות בגרסה זו הן: Premiere Pro, After Effects, Audition, Story, Media Encoder ו- Photoshop. אדובי גם שלבה שני כלים חדשים SpeedGrade (מערכת לטיפול בצבע) ו- Prelude מערכת ניהול הזנת תכנים


 


גרסת פרמייר – כוללת ממשק חדש, אפשרות הזזת נקודות כניסה ויציאה בצורה חדשנית ותמיכה ב- OpenCL עם מנוע Mercury לצורכי תצוגה. גרסת אפטר מציגה גם שיפור בולט בביצועי התוכנה ויכולות תלת מימד חדשות.


 


לדברי אדובי, חברות משנות את תהליכי העבודה שלהן, לאור האפשרויות החדשות שמספקת הגרסה החדשה בתחום הפצה של התכנים למסכים שונים. תחנות שידור מובילות –  ביניהן BBC, CBS Sports Network, CNN, Hearst, Media General ו- NRK עוברות למערכות אדובי משלב התכנון ועד שלב השידור – כששכל המערכת מבוססת קבצים.



 


"העורכים שלנו צריכים לעבוד עם מגוון תכנים דיגיטאלים ועתה הם יכולים להפיק קטעים קצרים לחדשות, או סרטים באורך מלא, תוך שמירה על מהירות ויצירתיות", אמרמוריץ גימבל, מנהל תחום הפוסט ב- Bloomberg TV. "הגרסה החדשה מייעלת את תהליכי העבודה ותומכת ביותר פורמטי ווידיאו ומקודדים. בעזרתה ניתן לייצא חלקים של תכנים לשני פורמטים, בעת ובעונה אחת…"


מועד אספקה: תוך חודשיים.


הודעה לעיתונות באנגלית


 


ידיעות נוספות


גרסה 6 של After Effects


גרסה 6 של Premiere Pro