חברת אדובי חשפה בתערוכת NAB2023 יכולת עריכה מבוססת טקסט בתוכנת פרמייר פרו. התכונה החדשה היא טכנולוגיה מהפכנית מונעת בינה מלאכותית שהופכת את עריכת הווידאו לפשוטה כמו העתקה והדבקה של טקסט. עריכה מבוססת טקסט מנתחת ומתמללת סרטונים המאפשרים לחפש מילים או ביטויים. לאחר מכן חותכים משפטים ומסדרים מחדש את הדיאלוג בחלון התמליל בעוד החיתוך הגס מקבל צורה אוטומטית בציר הזמן. עריכה מבוססת טקסט מבטלת את הצורך לצפות בשעות של קטעים רק כדי למצוא את קטעי הסאונד הנכונים, ומשחררת את העורך להתמקד בסיפור יצירתי.

ועדת פרסי האגודה המקצועית של הוליווד (HPA) הכריזה השבוע על הזוכים והמצטיינים בפרס HPA למצוינות הנדסית לשנת 2023, המכיר בכושר המצאה טכני ויצירתי יוצא דופן במדיה, תוכן, הפקה, גימור, הפצה וארכיון. פרסי HPA נחשבים לשיא בטכנולוגיות פורצות הדרך ויצירתיות מעוררת השראה, ואדובי הודיעה שהיא תזכה בפרס HPA למצוינות הנדסית עבור תכונת עריכת טקסט מבוססת בינה מלאכותית בפרמייר פרו.

פול סאקון מחברת אדובי ציין: "לוועדת הפרסים של HPA: אנחנו רוצים להביע את תודתנו העמוקה על הכבוד המדהים הזה. ולכל המוכשרים שממשיכים לבחור בכלים של Adobe כדי להניע את עבודתם: תודה שסמכתם עלינו שנעזור לספר את הסיפורים שלכם. אנו גאים בהכרה שלכם ואנחנו לא יכולים לחכות להראות לכם מה הלאה."

הודעה לעיתונות באנגלית