יצרנית האביזרים, Wooden Camera, הודיעה על סדרת אביזרים המיועדת למצלמת PXW-FX6 של סוני. האביזרים שהושקו: לוח עליון, לוח תחתון, מתאם לממשק PL ופתרון מתח.

לוח עליון:
הלוח העליון מתוכנן בצורת האות ח מה שמאפשר עדיין להשתמש בידית העליונה של המצלמה. ליחידה מגוון של הברגות 1/4"-20 ו- 3/8"-16 (עם נעילת פין Arri), מיקום ההברגות מאפשר חיבור של ידיות או מסילות 15 מ"מ.
מחיר: 195 דולר

יחידת הבסיס
יחידת הבסיס תואמת גם למצלמות אחרות (Venice של סוני או URSA Mini של BlackMagic ועוד). היחידה מאפשרת חיבור של מסילות 15 מ"מ, הסטה של המצלמה למרכוז כאשר משתמשים בעדשות גדולות ואפשרות של שליפה מהירה.
מחיר: 499 דולר

מתאם PL
מתאם המאפשר חיבור של עדשות PL לממשק E של סוני. ליחידה טבעת המתחברת לבסיס התחתון מה שמבטיח מינימום של תזוזה בין העדשה לגוף.
מחיר: 499 דולר

פתרון למתח:
מצלמת PXW-FX6 עובדת על סוללות של סוני מסוג BP-U. עבור משתמשים שרוצים להשתמש בסוללות V או זהב הם השיקו מתאם המתחבר ישירות מאחורי המצלמה ללא צורך בביטול האפשרות של עבודה עם הסוללות של סוני, מה שמאפשר החלפה של הסוללות בזמן צילום. היחידה מאפשרת צידוד של הסוללה למצב אופקי בהתאם לסגנון העבודה או המתקון ובעלת יציאות מתח (P-tap) עם אפשרות שליטה על היציאה וכך להפסיק לספק מתח לאביזרים ורק לספק מתח למצלמה.
מחיר: 399 דולר

מחירי ערכות

  • בסיסי794 דולר, כולל לוח עליון, לוח תחתון ושתי מסילות 15 מ"מ
  • מתקדם974 דולר, בסיסי בתוספת לוח מאריך (Safety Dovetail)
  • פרו –  1,473 דולר, מתקדם בתוספת פתרון מתח (זהב או V)

הודעה לעיתונות באנגלית

בתמונה – ערכת פרו