חברת AVID השיקה את MediaCentral 2019, תוכנת ניהול תהליכי עבודה בחדשות, ספורט ומערכות פוסט.
כל מי שעובד בחדשות מכיר את תוכנת MediaCentral או תוכנה מקבילה, הם חוט השדרה של כל מערכת חדשות המאפשר לחלוק, ליצור, לשמור, לאחסן ולהפיץ תכנים.

Production Management

MediaCentral 2019 – תוכננה לעיתונאים שצריכים ליצור תכנים במהירות ובצורה יעילה כדי להיות הראשונים באוויר או ברשתות החברתיות. לתוכנה יש סט של כלי ניהול מדיה שניתנים להתאמה ומאפשרים לקבוצות לעבוד דרך ממשק מודרני, ליצור תכנים ולשתף מכל מקום, מכל מכשיר ולשלב בצורה חלקה עבודה עם ענן, מלאה או חלקית.

שיתוף פעולה בין אתרים שונים
אפשרות חיבור של עד שישה אתרי הפקה, המאפשרים שיתוף וחיפוש של תכנים במקומות שונים. יצרני התכנים יכולים לחפש, לגלוש ולהציג את התכנים מכל מקום באותם ביצועים כאילו זה נשמר במחשב המקומי.

Asset Management

חיפוש מהיר ואינטואיטיבי יותר
אפשרות איתור חומרים בשימוש של מערכת שאלות ואפשרות הוספת פילטרים שונים (כמו מידע מצורף, תאריכים, מועדפים). משתמשים מקבלים את התוצאות הנכונות במהירות רבה יותר. קיימת אפשרות לאינדקס פונטי שמאפשר למשתמשים לחפש מילים מסוימות בקליפ.

ביצוע לוג
ביצוע תיעוד של חומרי הגלם (לוג) יכול להתבצע בצורה מהירה יותר, מה שחשוב במיוחד לחדשות, ספורט, תוכניות ראליטי והפקות פוסט, תוכנת הלוג החדשה מאפשרת למבצעי התיעוד לעבוד בזמן אמת ולציין נקודות כניסה ויציאה בצורה מהירה, מה שמאפשר לאנשים אחרים בצוות לחפש בכמויות גדולות של מידע ולאתר את הקליפ הנכון.

מערכת הוספת תכנים חדשה
לגרסה החדשה נוספה מערכת הזנה של תכנים חדשה (ingest) שמתאפשרת דרך ממשק דפדפן כולל העברה של כמויות גדולות של חומרים עם תמיכה מלאה ב Avid Media Access.

התאמה אישית
המשתמשים יכולים להגדיר את הפלטפורמה כיצד שהם רוצים על מנת להתאים לסוג העסק.

הודעה לעיתונות באנגלית

ציר הזמן

יצירת קטע ערוך

עריכת מקור

סקירה מהירה של מערכת העריכה