ביום האחרון של NAB 2023 בלאס וגאס, הכריז אתר CineD על הזוכים בפרסיCineD NAB 2023 Best of Show. המוצרים שנבחרו לאחר בדיקה של כל הטכנולוגיה החדשה שראו והחליטו בהתבסס על רמת החדשנות ומידת ההשפעה של טכנולוגיה לדעתם תהיה על עתיד הפקת הסרטים והמדיה.

Inspire 3 של DJI
החברה ארזה כל כך הרבה טכנולוגיה חדשנית ברחפן הזה, שזה מדהים. עברו כמעט שבע שנים מאז הצגת ה-Inspire 2, והחלפתו הייתה מזמן. ה-DJI Inspire 3 ישלוט בחלל הרחפנים היוקרתי עם התכונות החדשניות שלו במשך השנים הבאות.

שיתוף הפעולה בין Frame.io ל פוג'י
זהו באמת פרס משותף ל-Frame.io של אדובי ושל פוג'י על היישום המוצלח של טכנולוגיית המצלמה לענן שלהן במצלמות X-H2 ו X-H2S. המצלמות מעלות פרוקסי לענן של frame.io בזמן הצילום. (ראה ידיעה באתר AV), (האתר השתמש במערכת זו לסיקור של התערוכה)

מערכת דיפוזיה אקטיבית
LumenArc הציגה מערכת דיפוזיה אקטיבית במסגרת 4×4 הפועלת ללא תלות באור. החברה הראתה את הטכנולוגיה הראשונה – שכבר נמצאת בייצור וזמינה לרכישה – המאפשרת דיפוזיה אקטיבית במסגרת גדולה של 4×4, וניתן להפעיל את העוצמה באמצעות יחידת ידנית, יכולת זו תשנה את אופן השימוש בדיפוזיה בהפקת סרטי קולנוע ותאפשר לשנות את רכות האור בתוך צילום. (ראה ידיעה באתר AV)

תאורה ניידת של Zhiyun
חברת Zhiyun, הידועה בעיקר בשל הגימבלים שלה, נכנסה לאחרונה לשוק התאורה על ידי הצגת שני אורות ניידים. אחד מהם, שנקרא MOLUS X100, מגיע בצורה מוזרה שנראית קצת כמו מצלמה ללא מראה עם מאוורר ענק באמצע. המאוורר שקט כמעט לחלוטין אך מאפשר את הצורה הקטנה והדקה, עם מערך COB גדול של נוריות LED דו-צבעוניות באמצע. הם גם המציאו תושבת אביזרי אור קטנה חדשה שמגיעה עם אביזרי תאורה חדשים משלה וגם מתאם להרכבת Bowens המאפשר שימוש בכל מיני מתקני תאורה קיימים. זה מגיע גם עם סוללה שיכולה להפעיל אותו למשך 30 דקות בעוצמה מקסימלית. ה-MOLUS X100 הוא אור חכם, חזק וקטן מאוד. (ראה ידיעה באתר AV)

לידיעה