חברת המכירות האנגלית CVP פרסמה סרטון בן 50 דקות בו הם סוקרים את המצלמה החדשה של ARRI, ה-Alexa 35. המצלמה הזו היא אבן דרך בעולם של ARRI שלאחר עשור מביאה שבב חדש וביצור של החברה עצמה (לפרטים על השבב באתר AV).

הסקירה כוללת מפרט, שימוש וכן חומרי גלם שצולמו עם מצלמת האב טיפוס.

00:00 – מבוא
00:44 – הפתיח
01:11 – מה המבחנים שביצעו
01:37 – מפרט חיישנים
04:04 – רזולוציה
04:49 – מדע הצבע
07:10 – יחידת Debayer חדשה
07:50 – טווח דינמי
09:07 – עקומת LOG חדשה
09:50 – אפשריות השחזור
12:16 – דיכוי אור תועה
13:01 – פורמטי הקלטה
15:09 – טקסטורות
18:30 – רעש
19:07 – רגישות מוגברת
20:25 – מערכת קירור והצללה שחורה
21:51 – ביצועי Rolling Shutter
22:20 – חשיפה
23:07 – התאמה עם מצלמות Alexa LF  ו Alexa Mini LF
23:27 – למה סופר 35 מ”מ
25:26 – כלי עזר לצלם וכלים לHDR
26:16 – תהליך עבודה
26:50 – עבודה עם לוחות צבע
23:37 – מדיה
29:32 – קצב תמונות גבוה
29:25 – הקלטה מקדימה
29:44 – עדשות
30:28 – פילטרND
31:18 – אודיו
32:22 – מתח
36:04 – סקירה פיזית
41:28 – עינית
41:51 – סקירת אביזרים
44:01 – שימושיות
44:50 – מערכת הפעלה
46:04 – קישוריות
46:49 – מחשבות אחרונות
49:06 – סיכום

סדרת המצלמות של ARRI היא הסטנדרט בתעשייה למצלמות קולנוע ברמה הגבוהה ממספר סיבות, איכות התמונה המדהימה, איכות הצבע, פשטות התפעול ומגוון מוצרים משלימים ותמיכה במוצרים של חברות אחרות.

מה שהחברה עשתה עם המצלמה החדשה היה לקחת את כל מה שהיה אהוב בדור הקודם ולשפר אותו, יותר ממשקים ואיכות בנייה טובה יותר, כל זאת תוך שמירה על מבנה קומפקטי וקל עם אפשרות של הוספת אביזרים – הופכים אותה למצלמת הפקה מלאה.

השבב החדש טוב יותר מהשבב הקודם ואין ספק שזו קפיצת דרך משמעותית. זהו השבב הטוב ביותר הקיים כיון בשוק של שבבי סופר 35 מ”מ.

יש רק מעט פשרות עם המצלמה, כמו גלגל הפילטר ND, צריכת מתח גבוהה, עובדת רק עם 24v מה שאומר שמערכות קיימות מבוססת 12v לא יעבדו וזו מצלמת סופר 35 מ”מ ולא Full Frame ויש צלמים שלא ירצו לחזור לסופר 35 מ”מ.

כמו כן, אין אפשרות של הקלטת RAW דחוס במצלמה כמו שיש במצלמות סוני או RED. הדבר האחרון הוא המחיר שלא יהיה זול.