עוסקים רבות בחלק של העריכה ועיבוד הצבע לאחר ההפקה, אולם חלק אחד חשוב מאד ומוזנח, הוא השלב של קידוד הסרט לסרט המוגמר. בעוד שרוב האנשים משתמשים בהגדרות הקבועות של המקודדים השונים, כמו h.264, יש אפשרות לשנות את ההגדרות הסטנדרטיות לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

המפיק ג’וש אלופמי (Josh Olufemii) פרסם סרטון בו הוא מסביר לגבי קצבי סיביות וכיצד להגדיר זאת בתוכנת פרמייר פרו של אדובי. בנוסף, הוא ממליץ על הגדרות שונות בהתאם לסוג הפרויקט.