אתר מכירות מקצועי חדש לתחום הצילום - וידאו וסטילס

חברת איי. בי. אס אלטמן, מהמשווקים הגדולים והוותיקים בארץ, השיקה אתר מכירות חדש ABSonline. (www.absonline.co.il). האתר ייתן מענה לשווקי הפקות סטילס, וידאו וקולנוע כולל מענה לתחום הסאונד.

האתר, שתוכנן למעלה משנה ובמשך חצי השנה האחרונה הועלו אליו למכירה למעלה מ2,000 מוצרים שונים כולל מפרטים טכניים, קבצי PDF ותמונות שונות של המוצר.

"רצינו סוף סוף להציג בישראל אתר מכירות שיפעל על פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות וייתן מענה מקיף לשוק הפוטו, הווידאו והסאונד המקצועי", מסביר אודי רופא, מנהל מכירות האתר.

הניווט באתר מבוסס על קטגוריות שונות: צילום, וידאו, ציוד אולפן, תאורה לצילום, סאונד, דיסקים, טלסקופים ומשקפות ועריכת וידאו כאשר לכל קטגוריה קיימות תת קטגוריות. בנוסף על האפשרות של מיון לפי שמות של חברות.
לאחר איתור המוצרים ניתן למיין או לסנן אותם לפי קריטריונים שונים בהתאם למהות המוצר. כמו כן, ניתן להשוות בין המוצרים לפי איכות התמונות או קטעי הווידאו ועוד.
לדברי אודי, ייחודיות האתר טמונה ברמת הפירוט, המידע וחוויית הגלישה: "בנוסף למידע הרב הכולל תמונות באיכות גבוהה, האתר מחובר למערכת SAP המעדכנת בזמן אמת את מלאי הפריטים ומציגה לגולש נתונים אמיתיים על זמינות המוצר, ללא צורך בבירור טלפוני ובזבוז זמן יקר. ממש כמו באתרים המובילים בעולם".