זה סוג של קסם, אומר הצלם האנגלי Simon Wyndham לאתר Red Shark News לאחר הבדיקה שביצע למצלמת החדשה של Blackmagic ה- .URSA Mini Pro. ל- Blackmagic יש מוניטין מצוין לשילוב המשובים של המשתמשים במצלמות האחרונות שלהם. תוספת של פילטרים ND ותכנון ארגונומיה משופר מביאים את המצלמה להגדרה "זה הרבה מצלמה בשביל הכסף".
הסקירה כוללת את נושא פילטרים ND, תפעול המצלמה כולל מסכים ועיניות, סאונד ואיכות התמונה. הוא מסכם:

מחיר המצלמה 5,995 דולר (גוף בלבד), לצורכי עבודה יהיה צורך לרכוש את העינית (OLED) וכנראה גם מכתוף, בנוסף למערכת סוללות, עם לפחות 4 סוללות ואולי אפילו יותר, תלוי בסגנון העבודה, מה שיוסיף עוד שליש למחיר.
זו לא השקעה קטנה, אבל בהשוואה למתחרה הקרוב ביותר התשלום יהיה 12,000 דולר כולל המדיה על מנת להקליט RAW באותה רמה, וזה יהיה גם הרבה יותר מסורבל לתפעול.
בנוסף למשתמשים שרוצים לחבר עדשות שונות, כגון B4 או PL, ניתן לרכוש במחיר לא יקר מתאמים שמאפשרים החלפת הממשק בצורה קלה ומהירה. בסף הכול ה- Ursa Mini Proהיא שיפור עצום לעומת הדגמים הקודמים. ניתן להגדיר סוגי הקלטות שונות על סוגי מדיה שונות על מנת להתאים לכל תקציב, וכך להתאים את התקציב לפרויקט ללא צורך ברכישה נוספת של תוספים חוץ מהמדיה עצמה.
אפילו ללא העינית OLED והמכתוף, ניתן לצלם (מתוך הנחה שקיימת למשתמש עדשה) במחיר של קצת מעל 8,000 דולר. המחיר מדהים ביחס למערכות אחרות הקיימות בשוק. בנוסף, אם מתייחסים להיסטוריה, היכולות והאיכויות ישתפרו עם עדכוני חומרה שישתחררו בהמשך.

למקור המאמר