לאחר 4 שנים של תכנון ושיפוץ נרחב, קיבלה קבוצת הכדורגל הספרדית המקצועית 'אטלטיקו מדריד' את  פני אוהדיה באצטדיון הבית החדש של הקבוצה, אצטדיון וונדה מטרופוליטנו במחוז המזרחי של סן בלאס-קניאחס במדריד. ארבעת מסכי ה- LED הענקיים ממוקמים בחלקו העליון של האצטדיון השלישי בגודלו במדינה, באדיבות LG Electronics. כמות המושבים המתאימה ל-68,000 צופים באצטדיון המשתרע על פני 88,000 מטר ריבועי יוצרים אווירה מרשימה.

באצטדיון הושמו בנוסף שני לוחות תוצאה מסוג LED בגודל 15.2 על 5.6 מטר כל אחד, הכוללים מאה אריחי LED בגודל 12 מ"מ, ומסך שלישי בגודל 10 על 5.6 מטר מורכב מ-65 אריחי LED בגודל 16 מ"מ. מסך רביעי בגודל 8.1 על 6.4 מטר ימוקם באזור האוהדים בחודשים הקרובים. מסכי התוצאה יפלטו אור באיכות מדהימה של 6,000 ניטים בהירות, על מנת לתת מענה גם בעת אור שמש בהיר.

"זו הייתה חוויה נהדרת לעבוד עם 'אטלנטיקו מדריד'. האצטדיון הציג בפנינו אתגר ייחודי והזדמנות להמחיש את היתרונות של מוצרי השילוט הדיגיטלי המתקדמים של LG," אמר קוון סון- וונג, ראש חטיבת התצוגות של LG. "לאוהדי 'אטלטיקו מדריד' הצופים מין היציע, תהיה זו חוויה מצוינת עם שלל זיכרונות שייקחו איתם הביתה".

"התצוגה הוויזואלית המדהימה של LG מגשימה את הצורך שלנו לתת מענה איכותי ואסתטי לאצטדיון וונדה מטרופוליטנו החדש", אמר איניגו אזנר, מנהל מסחרי ב'אטלטיקו מדריד'. "הודות לטכנולוגיה של LG, אנו יכולים לספק חוויה ויזואלית וקולית משופרת לכלל הצופים וחברי המועדון המגיעים לאצטדיון החדש, לצפות במשחקי כדורגל חיים, קונצרט, או כל אירוע אחר".