אלן טפר  בחן ארבע מצלמות במצב של צילום אולפן עם חיתוך צבע ירוק. לצורכי החיתוך הוא השתמש באולפן הווירטואלי TriCaster של NewTek. לצורכי הבדיקה חומר הגלם צולם והוקלט במצלמות Blackmagic Studio 4K. המצלמה הרובוטית PTC–150 PTZ של Datavideo ומצלמות סוני PXW-X70 ו- PXW-FS7


הבדיקה נעשתה על ידי חברת המכירה והשכרות Midtown Video בפלורידה שהקימה לשם כך אולפן כולל התאורה. כל המצלמות חוברו ל- TriCasterב-SDI. הגדרת ההקלטה ברמת ביניים “QuickTime 4:2:2” (MPEG2 4:2:2, 8 ביט) או בשם XDCAM HD422. קצב הקלטת הווידיאו 55.9 מגה לשנייה. הקבצים הועלו ליוטוב בפומרט h.264. לא נעשה כל ניסיון להתאים את הצבע בין המצלמות. המטרה הייתה לבחון את החשיפה האידיאלית לכל מצלמה.


  


Blackmagic Studio 4K



 


Datavideo PTC–150



 


למרות שהמיקוד במצלמה PTC–150 היה נכון – צד אחד של התמונה נראה יותר רך.תופעה זו קיימת רק במצלמה זו, החברה עדיין לא הגיבה לתופעה.


 


 PWX-X70



 


PWX-FS7



 


 


למקור המאמר