חברת ההפקות “Cloakroom Media” מאוסטרליה, מפיקים סרט עם המצלמה “C-200” של “קנון”, תחילת ההפקות אמורות להיות בעוד מספר חודשים. כמו כן, פרסמו מספר בדיקות שבוצעו עם המצלמה, הקדימון לסרט “The dance” צולם באיכות 4k RAW בקצב של 50 תמונות בשנייה בשילוב עם הרכב המיוצב “Freefly Tero

מאחורי הקלעים של הצילומים

במסגרת הבדיקות של החברה הם משווים בין המצלמה “C200” למצלמת “C300 Mark II” באיכות 4k, 10 ביט ו4k RAW, 12 ביט. המטרה של הבדיקה הייתה השוואה של המגבלות של כל מצלמה בתחום של חשיפות יתר ועד לאיזו רמה ניתן לעבד את המידע בפוסט. הבדיקה אינה סופית מכיוון שבתהליך הבדיקות השמים הפכו מכחולים לאפורים. התוצאות מאד מעניינות, קיימת כמות גודלה של פרטים ב”C200″. הצילומים בוצעו עם אותה עדשה –  “CN-E” 50mm (כדאי להוריד את פרופיל הצבע של “Ntown” לC300″”).
קיימת נטייה של צבע ירקרק בקליפים של “C200” בגלל טעות שבוצעה בזמן ההמרה של החומרים.

בדיקה של עקיבה אחרי עצמים ואחרי פנים, בדיקה זו בוצעה

  • 4k RAW, ב12 ביט, 25 תמונות בשנייה
  • חומר הגלם הומר ל ProRes 4444
  • נערך ב”FCPx”

בדיקה של עקיבה אחרי פנים

  • מצלמות “C200”
  • עדשה L Macro @ 2.8 100mm
  • הקלטה Canon Raw Light 4K 12bit 25p
  • המרה למClog 2 Gamma ל Prores 444
  • הוספה של פרופיל צבע בסוף התהליך

בדיקה של רעש בתמונה ברגישות באיכות 4k במצב 32,000 ISO