לפי השמועות האחרונות בשוק ולדברי דוח של Wall Street Journal, נראה כי Amazon תרחיב את שירות הוידיאו שהיא מציעה.


למרות "אין תגובה" של כל החברות לשמועה זו, הדוח מציין כי ענקיות התקשורת שמציעות כבר היום תוכניות טלוויזיה פופולאריות מחפשות דרך להשיק שירות וידאו בתשלום שיעבוד בצורה דומה למה שקיים כיום ושיאפשר צפייה ברשת או על יחידות וידאו שונות.


לדברי העיתון אמזון פנתה למספר חברות מדיה על מנת לנסות לחתום איתן על תוכנית במספר גרסאות. אחת מהן היא לשלב את התכנים עם שירות הפריים של אמזון. על אף העובדה שתוכנית זו תעלה לאמזון כסף רב בשלב הקרוב, החברה מאמינה שבעתיד השירות החדש יביא כמות גדולה של צופים חדשים לספקי התכנים ויהווה תמריץ נוסף למשתמשי אמזון לחתום על תוכנית הפריים של החברה.


אין עדיין התייחסות לזמן השקת השירות אבל החברה מציינת כי היא תרצה להשיק את השירות לפני החגים.