סקאל נכנסת לקטגוריות חדשות ומשיקה קו מוצרים חדש בהשקעה של 3 מיליון שקל
סקאל משיקה מחדש בימים אלה את המותג JVC, בהשקעה של 3 מיליון שקל. במסגרת ההשקה מחדש תכניס סקאל לישראל קטגוריות חדשות של JVC ולראשונה תשווק מסכי LCD של המותג מ-
בנוסף תשיק סקאל בארץ קו מוצרי אודיו, מצלמות ווידאו דיגיטאליות בפורמטי של מיניDV וכוננים קשיחים.
לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של החברה: המותג היפאני JVC הנחשב כאחד המותגים המובילים בתחומו בעולם, נתפס בעיני הצרכן הישראלי כאיכותי, מוביל וחדשני. וזאת על פי מחקר שוק שביצעה סקאל לאחרונה.
לדבריו: סקאל תתמקד השנה בפעילות שיווקית ופרסומית אדירה במטרה לחזק את שלושת הקטגוריות המובילות של המותג: ווידאו, אודיו ומסכי LCD. עוד מסר סקאל כי במסגרת ההשקה המחודשת ישווקו מוצרי JVC ע"י חברת סקאל סיטונאות ברשתות השיווק המובילות, חנויות מתמחות, בחנויות החשמל ברחבי הארץ ובחנות הדיוטי פרי בנתב"ג.
הקמפיין הראשון יעלה בתחילת חודש אוקטובר בתקציב הנאמד בכחצי מיליון דולר וכולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ארצית, פוסטרים בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב.
בנוסף, תקיים חברת סקאל עמדה חווייתית ממותגת JVC בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג. העמדה תציג את ליין המוצרים החדשים והמתקדמים טכנולוגית בכל הקטגוריות בהן היא פועלת בארץ.
עוד מסר חיים סקאל כי לרגל ההשקה המחודשת תשיק החברה את מוצרי JVC בדיוטי פרי בנתב"ג במחירים אטרקטיביים במיוחד הזולים משמעותית ממחירם בארה"ב ובאירופה ויערכו מבצעי הנחות ומתנות, לדוגמא: כל הרוכש בדיוטי פרי מסך LCD של JVC בגודל