הסלולר היה ויישאר המסך המרכזי, סלקום תפעל במסכים נוספים כמו מחשב וטלוויזיה במטרה להעצים את חווית השימוש בסלולר
סלקום הציגה לעיתונאים הצצה לשנת 2009, אשר מיעדת למרכז את מסך הקטן כמסך המוביל של הבית על חשבון מסך הטלוויזיה ומסך המחשב.
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום "בשנת 2009 נתמקד במדיה הניידת בהיבטי התוכן והשימושים, בשל היתרון היחסי שיש לסלולר כמדיה ניידת, מיידית, ספונטנית שמאפשרת גישה לתכנים בכל מקום ובכל שעה. נשתף פעולה גם עם מסכים נוספים כמו מחשב וטלוויזיה לצורך חיזוק חווית השימוש בסלולר".
במהלך השנתיים האחרונות זיהינו מגמה הולכת וגוברת של התחזקות המסך הסלולרי הנייד כמדיה מרכזית בחיי הצרכנים. במהלך התקופה ביצענו מהלכים בעולמות השיווק, התוכן, הטכנולוגיה ומגוון מכשירי הקצה תוך מיקוד במדיה הסלולרית כליבת הפעילות בעולם התוכן והבידור. המגמות המאפיינות את הצריכה במדיה הדיגיטלית והשינויים הטכנולוגיים מביאים לכך שנוצרים חיבורים בין מסך הטלוויזיה, המחשב והסלולר. השימוש ביישומי האינטרנט של הגולשים מאופיין בשלושה תחומים: תחום מידע, תחום תקשורת בין אישית ותחום בידור תוך יצירת יחסי גומלין בשימושים אלו.
כמדיה דיגיטלית מרכזית, מביא הסלולר לידי ביטוי את הניידות והמיידיות ומספק מענה לכל אחד מהשימושים והצרכים הללו תוך שימוש בתשתית הסלולרית הקיימת שמהווה יתרון יחסי ובאמצעות פיתוח פלטפורמות חדשות.
לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק: "הסלולר היה ויישאר המסך המרכזי, סלקום תפעל במסכים נוספים במטרה להעצים את חווית השימוש בסלולר. המיקוד שלנו ב- 2009 יהיה לייצר חווית תוכן ובידור ייחודית ללקוחותינו, שתקבל ביטוי בפורמטים שנייצר, בשירותי ערך המוסף הייחודיים שנשיק, במגוון ציוד הקצה ובפעילויות חווית המותג השונות".
ממוסיקה ישראלית לתוכן ישראלי מקורי
עולם הבידור והיצירה הישראלית המקורית כהרחבה של עולם המוסיקה
השקת אתר רכישת מוסיקה "הבית של המוסיקה הישראלית"
· בשלב ראשון: 60,000 כותרים, (תוך מספר שבועות 80,000 כותרים)
· שירים ישראלים ולועזיים למכירה בצורה חוקית למחשב ולסלולר
· האתר כולל טורים אישיים של מיטב מבקרי המוסיקה
· מאות דפי אומן
· ספיישלים מוסיקליים: ספיישל דיוות, אירוויזיון, אלבומי פלטינה, שנות השבעים ועוד
הפקות מקור ישראליות
במקביל לעשייה בעולם המוסיקה הישראלית נשקיע בפיתוח של תוכן ישראלי מקורי מותאם במיוחד לסלולר ולאתר האינטרנט
· 10 הפקות מקור ישראליות בלעדיות ב- 2009
· שתי הפקות מקור ראשונות מושקות בימים אלו:
o סדרה הויראליטי הראשונה בישראל עם דנה אינטרנשיונל
o תיסלם 2.0 הקמאבק המצויר הראשון בישראל
השקעה בהקמת פלטפורמות חדשות:
אתר אינטרנט חדש בגרסת beta
בנוסף להיותו אתר לשירות ומכירה, מהווה האתר פלטפורמה מרכזית למימוש אסטרטגיית המדיה והתוכן ונותן ביטוי לתכנים הבלעדיים ולחווית המותג.
· האתר מציג חדשנות ייחודית בקשר שבין האינטרנט במחשב לאינטרנט שבסלולר.
· קטלוג המכשירים המלא למכירה (או שדרוג) מקוונת בהנחת אינטרנט מיוחדת של 10%, הצטרפות לתוכניות תעריפים, מכירת אביזרים ועוד.
· איזור שירות לקוחות משודרג
· איזור תוכן מגוון הכולל מגוון רחב של תכנים ויישומים
· סלקום "קליק"- איזור ייעודי המרכז אפליקציות ויישומים לסלולר פנאי ובידור ויישומי צ'ט, מידע, רשתות חברתיות ועוד.
פורטל סלולרי ייחודי
· כל לקוח יוכל להתאים ולהגדיר את פורטל ה- wap האישי שלו
· השקת פורטל סלולרי חדש לדור 3 המציג חווית גלישה סלולרית חדשה.
· בעיצוב עדכני וידידותי למשתמש
· הניווט הקל בין התכנים הרבים מתאפשר באמצעות קטגוריות כלליות המותאמות לצרכי הלקוחות
· ומשמש כפלטפורמת פרסום מתקדמת
· הפורטל בסלולר כולל שלושה אזורים: ראשי, תכנים ואישי
· באזור האישי כל לקוח יכול לייצר את ה- wap האישי מתוך מגוון האתרים והתכנים הקיימים כולל שירותי RSS.