במאי הפרסומות, בן קונולי (Ben Concoli) מאתר Go Creative Show, המיועד לאנשי מקצוע בתחום הקולנוע, וידאו, מוזיקה וטלוויזיה, מראיין את מנהל הצילומים של הסרט משפט השבעה משיקגו, פידון פאפמייקל (Phedon Papamichael). בראיון הם משוחחים על חשיבותו של אור יום גם בצילומי אולם.
הם דנים על הגישה הוויזואלית המנוגדת בין אולם המשפט להתפרעויות, על האובססיה שלו לתמונות מצלמה ממנועות, על צילומים עם שלוש מצלמות במקביל בלוח זמנים צפוף ועוד.
00:00 – פתיח
02:24 – העבודה עם הבמאי, אהרון סורקין (Aaron Sorkin) וסקירה של הגישה הוויזואלית.
13:09 – תפקידם של החלונות באולם בית המשפט
20:55 – לוח הזמנים המהיר
25:01 – חשיבות הדיוק בסרט
29:56 – שימוש באור שמש לתועלת ההפקה בצילומי חוץ
35:59 – צילום בכמה מצלמות במקביל
49:11 – שמירה על תנועת המצלמה
53:29 – כיצד הפקה וירטואלית יכולה להיות בעלת ערך
הסרט צולם עם מצלמות של חברת Arri מדגמים Alexa LF, Alexa Mini LF, עדשות של קנון ו Panavision ההקלטה בוצעה ב ArriRAW ברזולוציה של 4.5k, פורמט המאסטר 4k.