במאי הסרט Life of Her, אולן קולארדי, מספר על בחירת המצלמה: "הסיבה העיקרית לבחירה היתה ש- Production Camera ספקה לי את מרחב הצבע וגווני העור המדוייקים שלהם הייתי זקוק. שבב ה-סופר 35 מ"מ אפשר לי להשתמש בעדשות EF. יכולת ההקלטה ב- ProResהייתה יתרון נוסף. בדרך כלל אני מעדיף לצלם ב-RAW אבל כאן היה מדובר בסרט דל-תקציב ולו עשינו כך היינו חורגים מהאפשרויות הכספיות שלנו…


 


"ברור שהשימוש הרצוי הוא במצב 400 ASA ולכן השתדלנו להשתמש בתאורה המדוייקת:   שני פנסי Arri 650w ומספר פנסי LED כתאורה מילוי והדגשה. מאחר שצילמנו במקומות צפופים – התאורה הספיקה. במקרים מסויימים השתמשנו בפנסים נוספים כדי להאיר פינות חשוכות. מאחר שבאותה תקופה של השנה הקיעה התרחשה רק ב-8 בערב, ורוב הצילומים נעשו באור יום – היינו חייבים להיות מאד יצירתיים בשימוש בתאורה ובפילטרים (gels) על מנת להדמות לילה.


"הצילום בפורמט ProRes נתן לנו גמישות בכיול של איזון הלבן בפוסט.


"הצילום באיכות 4k איפשר לנו לבצע קומפוזיציה מחודשת של התמונה וכן לבצע זום-אין ה ללא הפסד פרטים…".


למאמר המקורי