PMA (Photo Marketing Association International) שחררה דוח שהופק על ידי GfK Marketing Services על מכירות של מצלמות דיגיטאליות ואנלוגיות לשנת 2003 עם השוואה לשנים קודמות. בשנת 2003 המכירות עלו ב-64% אחוז והגיעו ל-50 מיליון יחידות.


הגידול המשמעותי ביותר הוא באירופה עם הכפלת כמות המכירות. בארה"ב הגידול היה 48% וביפן גידול של 34%.  28% מהמכירות של מצלמות שנמכרו ב-9 החודשים הראשונים של 2003 בארה"ב (27% דרום מזרח אסיה) היו של מצלמות בנות 4 מיליון פיקסלים ומעלה.


 


מכירות של מצלמות לפי שנים במיליוני יחידות






















































































 


1999


2000


2001


2002


2003*


מצלמות דיגיטאליות


בכל העולם


5.5


11


18.5


30.5


50


אמריקה


2


4.3


6.5


11.5


17


אירופה


1.1


2.3


4.6


9


18


יפן


1.8


3.6


5.9


6.7


9.0


שאר העולם


0.6


0.8


1.5


3.3


6.0


מצלמות אנלוגיות


בכל העולם


67


71


66


63


57


אמריקה


16.8


20.6


19


19


16


אירופה


20.1


20.6


20


19


17


יפן


6


5.7


4


3.5


2


שאר העולם


24.1


24.1


23


21.5


22


* מוערך