LG חתמה על הסכם הבנות לשיתוף פעולה כדי להוביל בתחום התלת ממד ופיתוח טכנולוגיות חדשות


 


LG חתמה על הסכם הבנות לשיתוף פעולה עם Korea Digital Satellite Broadcasting (הידועה כ-Skylife) כדי להיות המובילה וזו שקובעת את סטנדרטי התלת ממד בתחום התכנים, המוצרים והטכנולוגיות.


לדברי LG הניסיון יחל בקוריאה ומיועד להתרחב לצפון אמריקה ואירופה בשנת 2010 ובמרכז, דרום אמריקה ואסיה בשנת 2011, זאת יחד עם ההשקה של טלוויזיות, המאפשרות תצוגה של תכנים תלת מימדים.


SkyLife תבצע את הניסיון השני בקוריאה בינואר 2010 וזאת אחרי הניסיונות שבוצעו באוקטובר השנה.


 


"LG הינה היצרנית הראשונה בעולם שיוצרת שיתוף פעולה עם תחנת שידור לוויינית על מנת ליצור סטנדרטים של תלת מימד החל מרמה של טכנולוגיה, מוצרים ועד לרמת התכנים" אומר דר' Woo Paikנשיא וראש הטכנולוגיה ב-LG. "שיתוף הפעולה יתמקד בפיתוח של טכנולוגיה על מנת ליצור תמונות תלת ממדיות שלא יגרמו לחצים בעיניים או סחרחורת, בעיה הקיימת בטכנולוגיות הידועות כיום".


 


SkyLife מתכננת להיות החברה המובילה בתחום התלת מימד בקוריאה, ואנו מצפים לשיתוף פעולה עם LG כדי להוביל בתחום זה. אנו מתכננים להשקיע 30 בליון וואן (25 בליון דולר) על מנת ליצור תכנים תלת מימדים בשיתוף עם LG" אומר Mong-ryong Lee, נשיא ויו"ר SkyLife.


 


LG מתכננת להשיק קו מוצרים רחב של טלוויזיות המאפשרות תצוגה תלת ממדית, החל מגודל של 42 ועד לגודל של 72 אינץ בשנה הבאה וזאת לאחר ההשקה של 47LH503D, מסך LCD בגודל של 47 אינץ.


כמו כן החברה מתכננת להשיק בשנה הבאה מקרנים בגדלים של 150 אינץ.


החברה התחייבה לספק טלוויזיות המאפשרות צפייה בתכנים תלת מימדים המצריכות רק משקפיים על מנת לצפות בתכנים תלת מימדים, וזאת בנוסף לדגמים פסיביים שכוללים פילטר על גבי המסך. בנוסף החברה פיתחה ערכה של שבבים שיאפשרו עבודה עם מגוון אותות תלת ממדיים וממשיכה לפתח את הטכנולוגיה שתאפשר שליטה אוטומטית על בהיקות התמונה בנוסף לבהיקות של כל עין בנפרד כדי ליצור את התמונה התלת ממדית האופטימאלית.


 


שתי החברות הסכימו להשקיע בתכנים כאשר הפרויקט הראשון יכלול את FIS Snowboard World Cup. במקביל שתי החברות ימשכו להשקיע בתכנים תלת מימדים בתחום של ספורט, חינוך וסרטים.


 


מטרת LG להיות המובילה העולמית בתחום התלת ממד עם כמות מכירות אגרסיבית של 400,000 יחידות בשנת 2010 ו-3.4 מליון יחידות בשנת 2011.


LG מצפה לגידול חד בשוק התלת ממד לאור העובדה שמחקרים שונים מציגים את הנתונים הבאים:




  • 58% מהצרכנים מעוניינים לרכוש טלוויזיות המאפשרות תצוגה של תכנים תלת מימדים.


  • 75% מהאנשים שצפו בתכנים תלת מימדים רוצים לצפות בהם שוב

החברה גם מצפה לתמיכה רחבה של תחנות השידור, יצרניות מוצרים כגון Blu-ray, משחקים ומצלמות.


חברת המחקר DisplaySearch מעריכה כי שוק התלת מימד יהיה מוערך ב- 1.1 בליון דולר בשנת 2010, 2.8 בשנת 2011, 4.6 בשנת 2016 ו-15.8 בליון דולר בשנת 2015.