דוח חדש בתחום של מכירת תכני סאונד שפורסם על ידי Billboard, מציג כי המכירות דרך החנות של אפל iTunes גדלו ל-26.7% (מ-21.4% שנה שעברה), שזה יותר מפי שתיים לעומת שנת 2007 (12.7%) לאחר ההשקה של אייפון. המכירות של אפל גדלו למרות המכירות של רינגטונים שירדו מ-6.6% ל-4.9%. מכירות אלו שבוצעו דרך ספקי שירותי הסלולר כגון: Verizon Wireless, Sprint Nextel, T-Mobile ו-AT&T.


חברת אפל אפשרה ללקוחותיה מחיר נמוך יותר ברכישת רינגטונים וכן כלים שסופקו ללא תשלום ליצירת רינגטונים אישיים.


המכירות של מוסיקה לא באמצעים דיגיטאליים נמצאת במצב גרוע עוד יותר עם ירידה במכירות של CD ומדיות אחרות מ-57.5% בשנת 2008 ל-49.3% בשנה שעברה.


בפועל חצי מהמכירות של קובצי סאונד דיגיטאליים התבצעו דרך החנות של אפל. Walmart, המוכר הגדול ביותר של CD בארה"ב, ציין כי נתח השוק שלו ירד מ-15% ל-12.5% לעומת אותה תקופה, בעוד שבמקום שני נמצא BestBuy, שהמכירות שלו ירדו מ-10.7% ל-8.7%, וזאת למרות הרכישה של ספק התכנים הדיגיטלי Napster.


Amazon, שמספקת גם CD וגם אפשרות להורדת שירים, מציינת, כי מכירותיה עלו. המכירות של CD עלו מ-4.2% ל-5.8% כאשר האחוז הכללי בתחום מכירות של מוסיקה עלה מ-4.9% ל-7.1%. המכירות של קובצי MP3 עלו ב- 1.3% בשנת 2009 לעומת עליה של רק 0.8% בשנת 2008.