הצלם שיין הארלבט והצלם דיוויד וולדון, מציגים בבלוק שלהם את התנסותם ומסקנותיהם ממצלמת GH4 של פנסוניק. "זו מצלמה שמתנהגת יותר כמצלמת ווידיאו באיכות שידור מאשר כמצלמת קולנוע. זה מורגש בעיקר בצילום לילה ברגישות גבוהה. הדוגמנית שבצילום נראית כאילו היא עומדת לקפוץ מהמסך. קצוות השיער שלה אינם חדים וכך גם הרקע.
"בדקנו את המצלמה מול C100 ו-5DmIII של קנון, מול מצלמת הקולנוע של Blackmagic ומול מצלמת A7s של סוני. יש שמתעניינים במצלמה לצילום דוקומנטרי בשל המחיר האטרקטיבי, המסך הנשלף והיכולת לצלם באיכות 4k. אולם מתברר שכאשר מצלמים ברגישות גבוהה מ-400 ISO – מופיע רעש שלא נראה כמו זה שקיים בפילם, אלא כמו זה שמופיעה במצלמות ווידיאו. לצילום סרט קולנוע או פרסומת – המצלמה מתאימה. אנחנו רק מציעים לשכור אותה תחילה, ולבדוק אם היא מתאימה לתהליך העבודה שלכם…".