אחת הבעיות של צילום בהילוך איטי היא תופעת הפליקר. לכן, במיוחד כיום, כשאתרי צילום מוארים בציוד מגוון – חשוב ללמוד כיצד מצלמים הילוך איטי שמואר ממקורות שונים – כדי להמנע מפליקר.


 


סוגי תאורה מסויימים מייצרים פליקר יותר מאחרים, בקצבי צמצם מסויימים. קטע הווידיאו המוצג – Hello World Communications – מסביר כיצד מטפלים בבעיית הפליקר תחת מערכות תאורה פופלריות. כל ההדגמות צולמו במצלמות סוני 700FS, בקצב של 240 תמונות בשנייה ובאיכות 1080p.


להורדה של הסרט המקורי


 


  


 


כמובן שצילום באור יום לא יוצר פליקר משום שאין צורך להתמודד עם תדרים חשמלאים. בכל מקרה שיש צורך להוסיף תאורה – טונגסטן תהיה העדיפה. תאורות כגון HMI מיצרות פליקר בזוויות מסויימות, וניתן לראות פליקרים גם בקצבי צילום סטנדרטים. הכל תלוי בגיל המנורה או בתאורה לא נכונה. הצלם לוק ניימן מציג את התוצאות לאחר מספר ימי צילום.


 


 



 



 


  


 


טוני ריל מ-NextWaveDV מציג סרט אקשן שמתייחס להילוך איטי.